Hvala za razumevanje

S takšnim sporočilom redoljubni Nemci prosijo svoje sosede za razumevanje, kadar je bučna žurka pač neizogibna.

Novica me je “razveselila” v petek. Rahlo me je zaskrbelo, saj sem se zgodaj zjutraj odpravljal v Pariz. Ker sem bil že od prejšnjega dne utrujen, sem trdno spal. In ker ta sosed stanuje na drugem koncu bloka, znamenja žurke na koncu sploh niso prišla do mene. 

Obvestilo sem pofotkal ob petih zjutraj; na hodniku in pred garažo po tleh ni bilo steklovine. Ob takšni uri je zunaj, na peš coni sicer drugačen prizor, saj mladina v petek in soboto zvečer po mestu obvezno postopa z odprtimi steklenicami vina. Ko jih take vidim, se mi kar zasmilijo.  

Še nekaj o naslovu: Poskusil sem določiti, katera mestna četrt v Sloveniji je najbolj in katera najmanj civilizirana. V slednji, na primer, bi slavljenec zaradi takšnega obvestila dobil policijo na vrata že pred začetkom slavja …

Oddajte komentar

