Carmen 2007 – Das Megaspektakel

Ogledal sem si plesno predstavo Carmen. Na letakih so obljubljali spektakel plesa, petja, igre in akrobacij prvorazrednih umetnikov iz Brazilije, Bolgarije, Gruzije, Francije in Nemčije.

Pričakoval sem velik dogodek z modno kostumografijo in scenografijo: razkošne kostume, skrbno izdelane rekvizite, domišljijske kulise.

Pričakoval sem vrhunske glasovne sposobnosti nastopajočih, energičen ples in zabavno zgodbo.

Ob pričetku predstave sem se čudil skromnemu obisku. V dvorani za 800 obiskovalcev se nas je nabralo manj kot 200, in še to v glavnem starejša populacija. Za to bi lahko bilo več razlogov: študenti se učijo, itak pa grejo raje v pub popivat; najstniki se drenjajo za ogled filmov Babel, novi James Bond in Mein Führer; premalo reklame?

O pravem razlogu sem se kmalu sam prepričal: predstava je zanič. Ja, včasih bi bilo pred ogledom koristno kako kritiko prebrati. 😉 

Razočaranje je bilo popolno. Nimam se za poznavalca tovrstnih predstav, ampak ta predstava je bila nekaj najslabšega, kar sem do sedaj videl.

Kulis ni bilo, bila je le rdeča žametna zavesa. Rekvizitov so imeli le za vzorec: v kotu odra je bila vrteča se lutka, spredaj en slamnat zaboj in v njem šop kravat. Kostumi so bile navadne baletne hlače z le skromimi dodatki. Peli niso nič, ker je bil itak playback. Na obljubljene akrobacije so le namignili: en sramežljiv poskus rokenrola, en človeški most in eno vrtenje na dveh vrveh. Nič od niča.

Na zgornjem posnetku je najlepši glasbeni vložek predstave, hkrati pa plesno najbolj bedni del. Ni mi jasno, kako se lahko ob takšni glasbi plesalci na odru le sprehajajo. Ko bi vsaj kako figuro z iztegnjenimi rokami ali nogami pokazali. Ali pa prste zravnali. Karkoli. Pa je bilo samo tole.

Težko pričakovani zaključek. Sledilo je ritualno dvakratno priklanjanje in skromen aplavz preostanka občinstva, ki je izdržal do konca.

Še nekaj o naslovu: Morda nas je obiskovalce privabila beseda megaspektakel. To je torej kar dober sprožilec. Skupina ima dober papirnati marketing – na letaku so povzeli tudi nekaj pozitivnih kritik iz medijev. Ampak če predstava ni dobra, marketinški triki preslepijo bolj ali manj le slučajne obiskovalce. Pri zares dobrem marketingu pa gre najprej za dobro storitev.

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: