Nagradna fotouganka št. 8

Ta nakupovalni center se – kot se pravi ameriški shopping mall mora – sveti od pološčenih površin. Funkcionalno razporejene poti in predvsem veliko prostora za veliko ljudi. Fascinantno!

Ob tej fotki sem dobil asociacijo, ki jo vsakič dobim ob pogledu na množico ljudi pri jedi v velikih zaprtih prostorih: zazdi se mi, da se nahajajo v veliki kletki in da tam sedijo, ker jim je nekdo pač prinesel hrano. 🙂

Nagradno vprašanje: Kako se imenuje nakupovalni center na sliki?

8 komentarjev to “Nagradna fotouganka št. 8”

  1. pinocchio Says:

    Hmmm jest sm bla v enem na las podobnem v DCju, čist bliz Pentagona (ko smo šli z avtom vn smo se malo zgubl in smo se fural po parkirišču od pentagona 😉 … nimam pa pojma kakšen je bil ime … lp

  2. Hirkani Says:

    The Fashion Centre at Pentagon City, Arlington.

    V Arlingtonu, na tistem znanem britofu iz filmov, je pokopan tud JKF in njegov brat.

  3. Hirkani Says:

    Ups, JFK je prav 🙂

  4. ervinator Says:

    Pravilni odgovor je The Fashion Centre at Pentagon City.

    Zmagovalka je: hirkani

    Izgleda, da obožuje te uganke. 😉 Torej se vrnimo k fotouganki št. 7. Tam je prišlo do pomote, tako da še vedno nimamo pravilnega odgovora. 🙂

  5. Hirkani Says:

    Ervinator, heh, zgleda, da sva se po istih krajih po svetu potikala 🙂

    Sicer pa, priznam goljufijo: v temle shopping mallu pa res nisem bila. Bila pa sem na Arlingtonu in v D.C.ju. Si pa vse izdal v Uganki št. 7: v strička Googla sem vtipkala Washington d.c. shopping center in evo – prave slikce 🙂

    Se vidi, da obožujem foto uganke, ja. Še kakšno bolj zamotano varianto, npr. s sudokujem – prosim. Zdaj bom pa nehala, da bo še kdo drug dobil kakšno nagrado 🙂 🙂 🙂

  6. mateja Says:

    Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

    Ti si
    moja boginja

    iako ne znas
    direktno
    ni ko nisi
    ni ko si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposrerdno
    ni sta nisi
    ni sta si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    ni ko sam
    ni ko nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta sam
    ni sta nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    sta je
    i sta nije
    zivota:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta jeste
    ni sta nije
    Bog:
    ti si moja boginja!
    Iz knjige “Igra ljudi kralja srca X”

    Stojan Simic Krpica
    (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)

  7. ervinator Says:

    @pinocchio, na pravo Pentagonovo parkirišče zagotovo niste zašli, saj je obiskovalcem namenjeno le parkirišče pri tem nakupovelanem centru. Morda je to parkirišče na tej sliki:
    http://farm1.static.flickr.com/144/365682333_eb04095bdc.jpg. Fotko sem naredil s terase oziroma zgornje platforme parkirišča nakupovalnega centra. Zadaj je Pentagon, ob njem pa ni dimnik, ampak je Washington Monument, v mestu. 😉

    V ta nakupovalni center sem šel, zato ker me niso pustili na ogled Pentagona. Baje da se je treba nekaj mesecev prej prijaviti, čeprav na strani Pentagona piše dva tedna. Moj glavni namen je bil, da bi kupil igralne karte, ki so jih natisnili za vojake v Iraku: na kartah so bile slike Iračanov, ki so jih ZDA uvrstile na listo najbolj iskanih. Na pikovem asu je bil S. Husein … Ideja glede fotografij zločincev na igalnih kartah ni nova – na ta način bi si vojaki obraze lažje zapomnili. No, izpred vhoda v Pentagon so me poslali v ta nakupovalni center, morda imajo te karte. Operacija ni uspela. 🙂

    @hirkani, itak veš, da to ni bila goljufija. Res je le, da si razumela moja navodila oziroma napotke iz prejšnjih ugank – kakšno obliko imajo rešitve in kako rešitve najti. Upam, da ne boš nehala reševati mojih fotougank. Verjetneje je, da jih bom prej sam nehal objavljati. No, saj jih bom še, ampak ne več tako redno – mi že zmanjkuje primernih slikic. 🙂 Imam občutek, da bi ob malo večjem obisku tudi fotouganko št. 7 nekdo rešil že v nekaj urah ali celo minutah …

    @mateja, tale pesmica je zanimiva asociacija na zgornjo sliko. Kakorkoli, spomnila si me, da že končno naročim knjigo Kad umrem da se smijem. Storjeno. OK! Hvala! 🙂

    P.s.: Dopolnitev zadnjega odstavka. Iz hrvaške knjigarne so mi sporočili, da pri njih obstaja izvozna carina, ki bi v tem primeru znašala 50 EUR, knjiga pa stane manj kot 15 EUR. 🙂

  8. pinocchio Says:

    Mah ne vem čist dobr, kam smo mi zašli, ampak bli smo čist bliz Pentagona. Pa ni tko, da bi se tam parkiral (ker se po moje tut ne bi smel), ampak smo se sam mem peljal in skušal pridt ven…. tko da ne vem … je blo tik preden smo šli na letališče, tko da priznam, da mi je blo že dost vseeno za ZDA …


Oddajte komentar

