Nagradna fotouganka št. 13

To fotko sem naredil nekega sončnega zimskega popoldneva v Trstu. Slikanje je šlo na tesno, saj bil avto na sliki parkiran v strmi uličici, v katero sem se vključeval iz še ožje ulice. V tistem trenutku ni bilo okoli mene nobenega avtomobila v prometu. Zagledal sem odličen fotografski motiv, skočil prav po italijansko flegmatično ven, nahitro naredil tri fotke, skočil nazaj v avto, takoj zatem pa je iz vseh treh smeri pripeljal po en avto. Posrečena izbira trenutka in kraja (dober “tajming”). Ena od fotk, ki so mi danes najbolj pri srcu.

Nagradno vprašanje: V katerem mestu sem pofotkal to mačko?

Nagradno vprašanje: Ime ulice, kjer sem pofotkal mačko na avtu?

Nagradno vprašanje: Kako po slovensko z eno besedo rečemo barvi te mačke (banalni odgovor v stilu bela-rjava-črna ne bo zmagovalni)?

Pravila
Zmaga tisti, ki na tej strani prvi pravilno odgovori. Vsak lahko poljubno mnogokrat ugiba, vendar je dovoljeno le eno ugibanje na odgovor. Če nagrada ni izročena v šestih mesecih, vse obveznosti iz tega naslova zapadejo. Materialna nagrada za zmagovalca so tri dobrote: buteljka radgonskega traminca; 200-gramska čokolada côte d’or – črna, z mandeljni; in en karlsberg ur-pils. Nagrado za mladoletne osebe bom naknadno določil (ne bo vsebovala alkohola). Podelitev nagrade bo v Velikem tednu.

P.s.: Po tej fotouganki gre ta rubrika malo počivat ….

12 komentarjev to “Nagradna fotouganka št. 13”

  1. Aleš Says:

    Kaliko?

  2. ervinator Says:

    Zdi se mi, da to ni pravilni odgovor. Ampak če ne bo boljšega, bo ta zmagovalni.
    So pa zelo lepe mucke na tej strani. 😉

  3. Vesna Says:

    Tortoiseshell?

  4. ervinator Says:

    Vsekakor iščemo slovensko besedo. Je zelo lepa. 😉
    Sicer pa obstaja več različic barve tortoiseshell

  5. Vesna Says:

    Jo že imam – želvovinasta 🙂

  6. ervinator Says:

    Želvovinasta barva skupaj z belo je dejansko kalikó. Zmagovalni odgovor je bil torej že ta prvi, od Aleša – razen če kdo dobro utemelji drugačen odgovor. Vesna, ti pa si vsekakor zaslužiš tolažilno nagrado – domnevam, da tudi tokrat čokolade. 😉 Čestitam! 😉

    Kot pišejo na tej strani, so mačke te barve praviloma samičke. Če pa je samček, ima en kromosom preveč (XXY) in je nagnjen k raznim boleznim …

  7. pinocchio Says:

    Sploh nisem vedla, da ma takale muca tut ime za svojo barvo. Ampak fotka mi je pa čist huda! Se trud in kanček odpiljenosti (skoraj) vedno poplača.

  8. kameleonka Says:

    Jaz poznam izraz “tricolor”. Pa baje da so samo samičke trobarvne.

  9. Zoya Says:

    Meni je najprej prišlo na pamet.. ŠEKASTA 😀 Pa brez zgražanja prosim… 😉

  10. ervinator Says:

    Hja, trikolor oziroma tribarvnica (tribarvka?) mi preveč državotvorno zveni za ime barve mačk. 😉 Čeprav, po drugi strani, se semafor po francosko reče “un feu tricolore”. 🙂 Beseda šekasta pa se mi zdi premalo opisna za to barvo.

    P.s.: Trenutno žal nimam več nobene ideje za kako fajno uganko …

  11. cincamarinca Says:

    Naši muci, ki je bila tako pisana smo rekli Benetonka
    (united colors of Beneton) 🙂
    Po tem so vsi vedeli kako zelo pisana je.

  12. Ljubiteljicamack Says:

    Morda trobarvna muca ali trikolorka?


Oddajte komentar

