Mama Africa

Še en cirkus v našem kraju, tokrat je prišla mama Afrika. Sumim jo, da je sokriva za bakterije, ki so me obiskale sočasno z njo. 😉

Povrhu sem posnetke prehitro izbrisal s spominske kartice. No, ampak po zaslugi Zero Assumption Recovery sem večino posnetkov obudil od mrtvih. Tokrat sem za spremembo posamezne točke skupaj zlepil, vendar mi YouTube ne dovoli filmčkov, daljših od desetih minut, zato sem ga razdelil: zgornji filmček je dolg 10 minut, spodnji pa pet minut (skupaj 120 GB).

Nastopajoči prihajajo iz različnih držav afriške celine. Žal mi od Kenijcev (ta najbolj gibčna dva, od katerih eden zleze skozi široki obroč) ni ostalo veliko posnetega. Najbolj mi je žal za posnetek, na katerem si taisti v nemogočem položaju z nogami od zadaj čez glavo prižge cigareto, na steni za njim pa se izpiše opozorilo: Ne poskušajte tega doma! Kajenje ubija!

Oddajte komentar

