Pogrej … In povonjaj!

Ko sem neIoč poskusil slovenske vnaprej pripravljene jedi, ki jih je treba le pogreti, sem se spraševal, kdo to sploh kupuje in na koncu še poje. Prodor podjetja Proconi s sloganom Pogrej in pojej! je bil kar uspešen. Izpleljavo marketinških dejavnosti so zaupali agenciji Formitas. Vnaprej pripravljena hrana je gotovo praktična za samske in upokojene, saj jim na ta način ni treba kuhati kompletnega – in ponavadi preobilnega – kosila, zato da na koncu zaužijejo tistih 500 kilokalorij. Stvar je poceni, na izbiro je več “okusov in barv”, ima dolg rok trajanja. Problem je le ta, da ima ta hrana zanič okus in ne preveč prijeten vonj. Glede na nekatere prednosti na koncu odloči trade-off (obratno sorazmerje) med ceno in praktičnostjo. Ko sem prejšnji teden poležaval, se je tovrstna hrana izkazala za odlično rešitev. Itak sem imel poln nos, tako da se mi je zdela kar užitna. Problem se je pojavil, ko se mi je stanje izboljševalo – in čedalje bolj sem zaznaval ogabnost te zadeve. Nalašč sem “preskusil” več blagovnih znamk: Dornseifer, BUSS, Á la carte, Jokisch, Erasco, Sonnen Bassermann, Du darfst, Gewiko, TIP in MARKPLATZ. Na koncu sem pofotkal nekaj embalaže (grozno, koliko kartona in plastike je potrebno za tako malo hrane). Na koncu ugotavljam, da ima vsa ta hrana v glavnem enak okus, vendar sta mi erasco in du darfst teknila bolje od drugih.

Oddajte komentar

