Čebelji pik namesto kremšnite

Ena od stvari, ki jih v Nemčiji pogrešam, so naše (oziroma albanske) kremšnite. A po daljšem iskanju mi je vendarle uspelo najti nadomestek. Slaščica se imenuje čebelji pik. Pod tem imenom se sicer lahko skriva marsikakšna kremna rezina, če je le narejena iz dveh plasti testa, vmes je (lahko prav tanka) plast kreme, zgornja skorja pa mora biti posuta z mandeljni. Kot se morda vidi na sliki, pa sem v Cafe Neises našel takšno, ki ima debelo plast goste, slastne kreme. Skorja je sicer drugačna kot pri naših kremšnitah in – to je sicer stvar okusa – celo bolj slastna.🙂 Krema je po okusu podobna kremšnitam iz Kresnice (ne Kresničke) v ljubljanskih Kosezah. Mimogrede, to koseško slaščičarno lahko ponosno priporočim, za razliko od Zvezde (na Wolfovi in v BTC), kjer kremšnite vsebujejo tudi kri – če se izrazim metaforično po Uroševo. Odlična je tudi trnovska slaščičarna Viki.

6 Responses to “Čebelji pik namesto kremšnite”

  1. Saška Says:

    Čak, čak, spet sem blond, ker tele metaforike ne razumem. Sem pogledala Urošev komentar za Coca-Colo in še manj štekam, kaj ima to veze s kremšnitami ups. pardon kremnimi rezinami.🙂
    Sicer pa poznam vse 3 omenjene slaščičarne …kaj češ cukroholik😉 in priznam, da so mi slaščice pri vseh treh všeč. Mihalek me moti, ker ima previsoke cene in praktično nič prostora za sedenje (jaz pa nočem tort domov nosit), Viki-ju lahko tudi očitam prostorsko stisko, Zvezdi pa očitam predvsem malce čudne natakarje (vsaj v tisti v mestu, ker tja v BTC ne zahajam). Mi je pa všeč torta v Asu, pa še vedno prisegam na kremno rezino na Bledu v hotelu Park.

  2. Sunshine Says:

    Meni imajo pa kremšnite mnogo boljše pri Šmonu.😉

  3. Αναμαρια Says:

    Sunshine, se močno strinjam. Sicer pa je neizmerno pogrešanje kremšnit lahko primeren motivator, da se nekdo sam loti njihove priprave😀

  4. Saška Says:

    A Šmon je tista slaščičarna na Bledu, ko greš malce v hrib?
    Tisto so mi že velikokrat “prodajali” za najboljšo pa mi ni najbolj potegnila.

  5. Čebelji pik « Vsaka stvar nekam zadene Says:

    […] popularna le v mrzlih mesecih. Opazil sem tudi, da je spodnja plast testa letos debeljša kot pa lani. Če je bil čebelji pik lani še podoben kremšniti in celo boljši, pa letos v isti […]

  6. ervinator Says:

    Čebelji pik po slovensko oziroma Mercatorjevo:


Leave a Reply

