Katero ime za hčerko je boljše?

Prijateljeva družina se odloča o imenu hčerke. Zaenkrat eno od imen močno vodi, zato prijatelj išče somišljenike, ki bi podprli njegov predlog. Katero od dveh imen bi izbral/izbrala ti:

Lara?
Maja (Maya, Maia)?

26 komentarjev to “Katero ime za hčerko je boljše?”

  1. Vesna Says:

    Definitivno Maja, saj jo bodo otroci in seveda tudi odrasli lažje razumeli, ko še ne bo znala dobro izgovarjat vseh črk. Maja je pač Maja, ampak Lara je hitro Lala, ki je rumeni telebajsek. Lahko pa je tudi Jaja, ker z l-jem imajo kakšni tudi težave. Eh, sej nima veze, ampak jaz sem se odločila, da bom tovrtne stvari upoštevala.

    Lp, Vesna

  2. sasagercar Says:

    Moj sin Jaka je že 6 let (ja, od prvega dne v šoli) zaljubljen 🙂 v Laro, tako da LARA!!!
    Maja je danes eno najpogostejših imen (skoraj tako, kot Marija ali Jože v dobi naših dedkov). Redkost se vedno dodatno plača in zakaj naj ne bi izbrali nekaj redkega vsaj takrat, ko je to zastonj.
    Maya, Maia pa se sliši itak enako, samo punci malce zakomplicira življenje in na koncu ji bo ime “Majazi” ali “majazipsilonom”.
    Tudi Lara je že kar pogosto ime, tako da bi jaz vseeno nekaj bolj redkega …sicer pa kaj blebetam, če imamo doma Jakata 🙂

  3. ervinator Says:

    Hvala za mnenji! 😉
    Opomba glede Maye/Maie: družina je precej mobilna, zato je treba misliti tudi na izgovorjavo Maje v angleščini, kjer bi postala [mejdža] …

  4. pinocchio Says:

    Men je osebno Lara sicer zelo všeč (bolj kot Maja), ampak se mi zdi, da bo ogromno otrok njene generacije imelo isto ime, okoli mene se samo še Lare rojevajo. Podatki SURSa kažejo, da je po letu 2000 lestvica najpogostejših ženskih imen takale: Nika, Ana, Sara, Eva in na 5. mestu Lara.

    Glede na to bi jaz raje glasovala za čebelico Majo.

  5. sasagercar Says:

    Očitno sem jaz res že za v staro šaro, ker sklepam, da so sedaj pogosta tista imena, ki so jih dajali starši moje generacije 🙂 Ja, ja, v svakovi družini imajo Majo in Anjo, ki sta bili takrat res najbolj, najbolj pogosti imeni, vendar je Maja sedaj že v zadnjem letniku gimnazije. Torej Lara je pa očitno zdaj tako pogosta. Ma jaz ne bi nič od tega potem. Ervinator očitno navija za Mayo ali Maio, ker nas hoče prepričati 😉 v smiselnost ? Pa, ajde bom dala podporo avtorju bloga, tako da štej moj glas za tisto, kar je všeč tebi 😉

  6. pinocchio Says:

    No takole gre malce bolj natančno, sem prej spregledala …

    Maja je med najpogostejšimi ženskimi imeni (med vsemi skupaj) na 4 mestu (tako da jih je v osnovi res veliko veliko več kot Lar (huh kako se pa to res skanja v množini)), ampak med rojenimi po 2000 je pa lestvica kot omenjeno zgoraj … tako da v njeni generaciji jih bo veliko …

    No pa še link … http://www.stat.si/doc/stat_urad/nk/2007-03-09/NK_marec_092007.ppt#558,21,Slide 21

  7. lolita Says:

    Lara je ime eni deklici, ki jo imam jaz zelo zelo rada. 🙂
    Zato glasujem za Laro.

  8. sasagercar Says:

    Ko smo že pri imenih: a ni pinocchio ime za moški osebek in to tak z dolgim nosom 🙂 ? Tko, da glede na to, da se vidi, da se zadaj skriva ženska in da sklepam, da se sam kdor koli poimenuje po kakšni šibki točki, tako da dolgega nosu najbrž nimaš, moraš biti lažnivka? Še dobro, da si svoje teze argumentirala s konkretnim linkom 🙂 Joke je to, da ne bo zamere.

  9. pinocchio Says:

    Huh … še dobr da se hecaš … pinocchio je nick, če smo že pr tem. Nima pa nobene veze z mojimi osebnimi lastnostmi, ampak razlog tiči povsem drugje …

  10. Hirkani Says:

    Maja, zato ker je moja hčerka Naja 🙂

  11. had Says:

    stella 🙂

    sicer pa lara!

  12. alcessa Says:

    Ojej.
    Maja je po mojem občutku ime za prijetno žensko bitje, Lara pa za odločno žensko bitje. Oboje v kar se da pozitivnem smislu.

    Sama bi deklico imenovala MAYA, če bi vedela, da me zaradi ipsilona noben nau zmerju. 😀

  13. persson Says:

    Jaz bi izbral Maja.

    pa še to: zelo dober blog!!!!

  14. London Says:

    Jaz sem za Majo 🙂 Drugace pa z “naso” prav tako pricakujeva in sva zaradi teh imen ze kar malce utrujena…. No pri nama naj bi se poleti rodila Hana.

  15. ambala Says:

    Ne eno ne drugo (sploh pa ne v vseh tistih “mednarodnih” izvedbah). Stvar okusa pač….

  16. nada Says:

    Moja sestra je Maja ime je bilo pred 58 leti bolj redko, danes pa ji je kar nadležno se pritožuje.

  17. sasagercar Says:

    Boš na koncu povedal, kaj so izbrali? Na koncu bo pa tale punčka fantek 🙂

  18. Aleš Says:

    Še tole za boljši pregled, Lara in Maja sta od leta 2001 naprej skoraj skupaj (#5 in #7)

    Obdobje rojstva 2001-2006
    Moški Ženske
    ime število ime število
    1. LUKA 2031 NIKA 1753
    2. JAN 1576 ANA 1406
    3. NEJC 1462 SARA 1364
    4. ŽAN 1350 EVA 1358
    5. ŽIGA 1197 LARA 1239
    6. NIK 1055 NINA 991
    7. ALJAŽ 1053 MAJA 913
    8. MATIC 974 LANA 887
    9. MIHA 942 ANJA 879
    10. DAVID 922 MAŠA 845

    aja, jest sem tud za bolj (zelo) redka imena.

    izredno zanimiv je tudi tale spisek – najpogostejša imena, ki so se prvič pojavila po letu 1990: http://www.stat.si/imena_top_imena_nova.asp
    Imamo 10 Kimijev, in 9 Kimi, le od kod…haha!

  19. ervinator Says:

    Najlepša hvala vsem za trud, še posebej pinocchii in Alešu, ki sta se tudi statistično lepo potrudila, ter Saši, ki ju je z ogorčenim ugovorom sprovocirala. 😉

    Ni skrivnost, da sam navijam za Majo. Enako tudi prijatelj ZJOŽE (to je začasni vzdevek …) iz uvodnega besedila, pa tudi Aleš; to seveda velja, če sta na izbiro samo ti dve imeni. Vsekakor bomo na teh straneh o končni odločitvi poročali v novem zapisu, s trackbackom nazaj sem. 🙂

    Še to: Dotični ZJOŽE je nad vašim sodelovanjem tako navdušen, da bo v kratkem začel pisati svoj spletni dnevnik. Če se bo to uresničilo, napovedujem, da bo njegov dnevnik postal eden najpopularnejših. 😉

  20. jasmina137 Says:

    el lep vikend ti želim!

  21. ervinator Says:

    Spodobi se, da še kaj povem o razpletu. Maja se je rodila 10. maja. Pri izbiri imena je bila odločilna zgornja debata, predvsem statistika in pa Alcessini občutki. 😉

    Žal se Majin oče še vedno ni naučil napisati komentarja v dnevniku – kljub mojemu zagotovilu, da se mu ni treba registrirati. 😦
    To verjetno pomeni, da od njegovega dnevnika nič ne bo, torej tudi ne bo postal eden najpopularnejših … 🙂

  22. minniemouse Says:

    Jaz bi izbrala katerokoli različico imena Maja. Lani sem pazila veliko otrok, in najbolj pogosto ime pri punčkah je bila Lara.

  23. ervinator Says:

    Nekdo je danes štirikrat iskal izvor imena oziroma “od kod ime Maja”. Če v google.com vtipkamo origin name, izvemo, da Maja (Maia) prihaja iz grške in rimske mitologije. Maja je bila pri Grkih najlepša izmed sedmih sester Plejad in Merkurjeva mati. Pri Rimljanih je bila Maja boginja plodnosti in spomladanske rasti. Ime Maja pomeni dojilja ali babica.

  24. nada Says:

    Maja – boginja plodnosti ??? hi,hi sedaj vem !! od kod moji sestri štirje mulci hi,hi, hvala, tečem povedat.

  25. natalie Says:

    Tole glasovanje je pa res otročje … starši naj mislijo na to, kako bo hči ime nosila, kaj jih briga mnenje nekih blogerjev …

  26. Lili Says:

    Glasujem za Majo .


Oddajte komentar

