Spet doma

Med vožnjo ni bilo problemov z avtom. O xsarici in citroënih še jutri nekaj napišem. Maksimalno hitrost je, kot vsakič, obvezno dosegla ob tej pesmi: Master of Puppets (Metallica in simfonični orkester iz San Francisca), z zgodovinskega koncerta aprila 1999; dirigiral je pokojni Michael Kamen.

Še nekaj o naslovu: doma = Nemčija, doma doma = Slovenija, tukaj = EU

5 komentarjev to “Spet doma”

  1. Hirkani Says:

    My kind of Music! Great!

  2. ervinator Says:

    Jaaa! 🙂 Sam sicer poslušam skoraj vse zvrsti glasbe. Pomembno je le, da je pesem dobra. 🙂

    P.s.: Zgoraj sem pozabil poudariti, da je za polni užitek treba Metallico zares naglas poslušati. 😉

  3. Saška Says:

    Neee! Sam ne Metallice! Ne potih, ne naglas! 🙂 no, mogoče jo tale simfonični orkester lahko reši pred mojim neizprosnim prstom na gumbu za izklop. Sicer pa sem mislila, da se da takoj na linku poslušati ….pa sem padla na neko stran, kjer bi očitno morala kaj klikati …ma se mi ne da za Metallico matrat 😉

  4. ervinator Says:

    Torej, to pesmico s simfonično spremljavo se ti vsekakor splača poslušati, seveda do konca in večkrat. Najbolje je klikniti na sredino slike na ikono za play oziroma na enako, vendar manjšo, v spodnjem levem kotu. Če klikneš kam drugam na sliko, te vrže na Youtube – tam ni treba nič klikati, pač pa samo počakati, da se video prednaloži, za tem pa se avtomatsko sam začne predvajati. Pa naglas moraš dati. Slušalke … Uživaaaaj! 😉

  5. Saška Says:

    Eto, po tako natančnih in prijaznih napotkih, sem pa že morala poslušat 😉
    Čeprav jaz te “razbijaške” muz’ke ne maram, moram priznati, da je ta komad v redu. Metallica je sigurno načula od kakšnih Slovencev, da je imela Sidharta kocert skupaj s simfoničnim orkestrom 😉


Oddajte komentar

