Polnozrnata gorčica kühne

Na policah trgovin v Sloveniji še nisem opazil polnozrnatega “zenfa”. Kar sem našel, je bilo le drobno mleto. Gorčica podjetja Kühne iz Hamburga pa je res nekaj posebnega – predvsem tale, ki vsebuje cela semena. Še dobro, da je precej kisla, tako si prisiljen zraven pojesti tudi kaj bolj konkretnega. Odlično se priležeta bloška klobasa in polnozrnati kruh. Zgornjo sliko sem naredil zmotiviran z obiska razstave fotografij v Solingnu. Svetlo modri horizontalni pas je odsev slavnih oken na stekleni površini klubske mizice … Tudi spletna stran podjetja je zgledna: vzbuja apetit. Meni se dopade.😉

9 Responses to “Polnozrnata gorčica kühne”

  1. kemeleonka Says:

    Sem ga iskala kar nekaj časa in nato našla približek: pol-polnozrnat zenf v eni od BIO trgovin (se ne spomnim več v kateri). Kasneje sem polnozrnatega videla v Maksiju. Iz njega se da naredit zelo dobro polivko za mešano solato: zmešaš ga z limoninim sokom, balzamičnim kisom, soljo in olivnim oljem. Ne se pačit, sliši se grozno, a je zelo dobro.

  2. alcessa Says:

    Sama sem pred kratkim poskusila nekatere od tistih bolj kreativnih zenfov, ki jih po novem izdelujejo Ich-AG in podobni samostojni podjetniki: zenf s figami, s pomarančami in s pivom. Njami.
    Kisel zenf mi sicer ni tako všeč, kljub temu “moj” polnozrnati zenf v hladilniku vsebuje belo vino…
    Še ena stvar, za katero sem si privoščila pavzo, preden sem spet začela uživati v njej: hren iz tube🙂

  3. Hirkani Says:

    No, naslednjič mi ne prinesi čokolade ampak raje tale zenf🙂

    Kakšna je pa Dijonska gorčica?🙂

  4. ervinator Says:

    @kameleonka, hvala za info, me prav zanima, kaj je na voljo v Maksiju.😉
    Verjamem ti, da je tvoja mešana solata res dobra. Samo da vanjo ne vmešaš še ananasa in kivija – to na primer počnejo v Luksemburgu …

    @alcessa, sladki zenfi mi ne sedejo, sladek hren je pa fajn.😉

    @hirkani, bom prinesel.
    Dijonska gorčica je tako kisla, da katerega drugega okusa v njej sploh ne zaznam. Torej je ne uporabljam.😉

  5. Wrienn Says:

    Pred dvajsetimi leti se je dalo v trgovinah dobiti polnozrnato gorčico. Mislim, da jo je delala Kolinska. Očitno jim ni šla dobro v promet. Škoda. Pečenka je bila prav okusna.
    LP.

  6. ervinator Says:

    Wrienn, ob tvojem komentarju sem pomislil, če bi začel nagrajevati najboljše.😉

  7. uros1981 Says:

    Kaj pa Tartexova polnozrnata gorčica? Je kar precej dobra. Čeprav je že dolgo nisem jedel, saj je bila v hladilniku predvsem zaradi očija.😉 Pobrskaj še malo za to, mogoče jo najdeš kje. Konec koncev Tartex ni tako neznana firma – meni so najbolj poznane vegi paštete, imajo pa še vrsto drugih izdelkov.

  8. pinocchio Says:

    No jest pa nisem ljubitelj zenfa, tako da se bom odkrivanju novih polnozrnatih gorčic odpovedala. Mi je pa všeč fotka, se vidi da si naštudiru kompozicije iz muzeja. Mogoče me pri odsevu slavnih oken v klubski mizici motita dva črna trakova. Tolk da mal skritiziram, ne velja sam hvalt😉

  9. ervinator Says:

    Pinocchio, nisem glih “naštudiral kompozicije”, me je pa ogled razstave zmotiviral, da nekaj poskusim. Dva črna trakova sta prečki med okni. Glede na to, da sta simetrična, sama po sebi vsaj mene ne motita preveč. Ampak zdaj sem opazil, da je slika zaradi konkavnega svetlo modrega pasu videti kot na glavo obrnjena … Še se bo treba učiti hrano fotografirati.😉


Leave a Reply

