Kolonjski ekshibicionisti

Tako kotalkajo in rolajo pred kolonjsko katedralo. Komentarji mimoidočih so bili: “Das ist eni Profi!” Posnetek je iz prejšnje sobote, danes pa sem spet v Kölnu … Ko sem želel snemati, mi je zmanjkalo baterij. A prizor me je tako navdušil, da sem tekel po nove. Posnetek me je na koncu neto stal 550 evrov. Če se bom kdaj naučil tako rolati, je bilo vredno … Kaj bi rekli, koliko ur treninga (če začneš iz nule) je potrebno, da takole obvladaš?😉

3 Responses to “Kolonjski ekshibicionisti”

  1. lolita Says:

    Offtopic – kako so ti bili všeč tartufi?🙂

  2. sasagercar Says:

    Jest bi tud tko. Rolanje sem že zdavnaj opustila iz strahu, da se mi bodo koleščka zataknila in bi pogrnila, kot sem dolga in težka. Ampak tole je pa res ….res …Das ist ja über über …über …tastisch🙂

  3. ervinator Says:

    @Saša, jst sem začel – in že dobil žulj na prvem prstu desne noge. Mogoče sem pretiraval, ampak se bojim, da bo treba ogromno ur vadbe. Moram čim prej toliko napredovati, da bom vsaj prepoznal razliko med slabimi in dobrimi rolerji. Da si potem zaslužim boljše.

    @Lolita, offtopic vpršanj ne podpiram! Sploh, ker jih menda sploh ne morem premikati med zapisi. Vprašanje spada na e-mail (torej gmail) ali kvečjemu semle. Ampak ker si glih ti, bom jutri prilepil eno slikico …


Leave a Reply

