Pehtranova potica

S pehtranovo potico (recept za pripravo) v EU skupaj naprej!

Izvoli, postrezi si!
Hvala, tole bo že peti kos …
Ne štej, samo jej!

20 komentarjev to “Pehtranova potica”

  1. alcessa Says:

    Hm. A je ta verz res pravilen? A ni nekako tako:

    Izvoli, postrezi si!
    Hvala, sem že preveč…-
    Pri nas ne štejemo, kar vzemi še šestega!

    🙂

    Drugače pa: pehtranova potica je super (čeprav sem jo kot Prekmurka spoznala šele med študijem.)

  2. ervinator Says:

    Ne vem, če je pravilen, je pa dobeseden. Dialog sem pri priči zapisal na odrezek od bankomata. V tvojem odgovoru pa je nekaj motečega: če pri nas ne štejemo, potem tudi ne vemo, ali bo naslednji kos že šesti po vrsti. Kakorkoli, ugotovil sem, da s Pehtranovo potico nič ne shujšam. 😉

  3. alcessa Says:

    Ja, pri nas v Prekmurju se ta (oz. podoben) izrek uporablja kot dokaz pretvarjanja, da ne štejemo…

  4. alcessa Says:

    Pa še to: takole spontano mi ne pade na pamet nobena (tradicionalna) slovenska jed, s katero bi se dalo shujšati… 🙂 Pri nas še na solato damo veliko bučnega olja…
    Težka bo tale.
    Kakšen obskuren veganski kult bi bil bolj primeren – čeprav, sama tudi kot vegetarijanka niti slučajno ne spadam med šlank osebe 🙂

  5. ervinator Says:

    Verz (tretji) je od Dolenjke, in povedala ga je zares iskreno. 😉

    Za Prekmurce je znano, da se nezdravo prehranjujejo (preveč mastne hrane).

    Čez dva tedna bom začel resno hujšati (sedaj se samo hecam). Prej ne morem, ker imam že deset dni rezerviranih za zapise o drugih stvareh. 🙂

  6. sasagercar Says:

    A to se dogaja, ko prideš domov domov?
    Tam na unem koncu pa konzerve sardel ali skuš …al kaj vem kaj si že blazno hvalil kakšen mesec nazaj 🙂
    Jaz bi na tvojem mestu kar doma doma ostala! 😉

  7. ervinator Says:

    Bile so paštete iz sardin. Te v Nemčiji težko najdeš, sploh pa ne tako dobrih, kot so Delamarisove. Še težje je najti polenovko. Skuš in slanikov pa je na pretek. Od slovenskih izdelkov zatorej opisujem tiste, ki jih v Nemčiji pogrešam, od tujih pa tiste, ki jih v Sloveniji domnevno ni.

  8. Aleš Says:

    @alcessa

    Jest sem prepričan, da bi z vampi hitro shujšal…

    bljak!

  9. ervinator Says:

    Tudi jaz. 😉 Že če samo pomislim na to svinjarijo …. 😦
    http://crnkovic.blog.siol.net/2007/04/10/vampi/#comment-4416

  10. Super Tine Says:

    mmm, že slika sama vzburja apetit

    V mladostnih letih je prijatelj zaradi potice imel manjši nesporazum s sodnikom..
    zakaj? – – – >

    Sodnik Joškotu:
    “Kako si bil lahko tako nesramen, da si tejle gospe, ki ti je dala košček potice, vrgel kamen v okno, tako, da se je to razbilo?”
    “Saj nisem vrgel kamna! Vrgel sem potico!”

    No, ne vem če je bila pehtranova, sigurno pa ni bila sveža…

    =D

  11. ervinator Says:

    Ob ponovnem pogledu na sliko se spomnim svojega vodila, kako obrok začiniti-pripraviti-postreči, da maksimalno vzbudi apetit: prisotne morajo tri barve, in sicer zelena, rdeča in rumena. Zgoraj manjka rdeča; lahko bi na primer ob rob krožnika dodal jagode. Pravilo je zelo enostavno izvajati pri testeninah (rdeča omaka, grah), ričetu (rdeče in rumeno korenje ter grah), …
    Seveda pa ta trik ne pomaga, če ima hrana oduren vonj …

  12. wrienn Says:

    Tega bloga ne bom več gledala dokler ne shujšam vsaj 3 kg! Laaaaačna!:-D

  13. Val Says:

    Pa kako lepo servirano:) Le tistega pehtrana je škoda, če ga ne boste še za kakšno potico ponucali:)

  14. ambala Says:

    Pacek! To ni dovoljeno: takole objavljanje slovenskih dobrot, ko pa ne mormo do njih! 😉

    Obožujem pehtranovko! Moja najljubša potica… domala moja najljubša sladica! MLJAAAAAC!

  15. alcessa Says:

    Aleš: enkrat sem smrtno resno razmišljaja, da bi opisala in objavila svoja doživetja pri kolinah in še posebej podrobno dele svinje, ki v Prekmurju veljajo za čisto dostojno živilo. Pa ne morem, ker me zmeraj mine…

    Ervinator: tudi link zgoraj je zelo zanimiv. Preverila sem še vse ostale evropske kolače (PROSIM, NEHAJTE BRATI VSI, KI STE NA DIETI), zvenijo zelo slastno. Še posebej švedska princes torta – njami.
    Moram tudi priznati, da recepta za prekmursko gibanico do sedaj nisem poznala (pri nas je ne delamo; jedla sem jo ene dvakrat v življenju) – je pa živ dokaz za pretirano kaloričnost prekmurske hrane 🙂 in se ne more primerjati s pehtranovo potico. (grem, preden me moji lübi Prekmurci kamenjajo 🙂 )

  16. ervinator Says:

    @wrienn, tudi jaz ne bi smel več gledati svojega dnevnika! 😉

    @Val, lističe pehtrana smo sicer malo po rokah mečkali, ostalo pa bo (ali je že) reciklirano za peko.

    @ambala, v tolažbo naj povem, da potica na zgornji sliki sploh ni bila najboljša – menda je bilo v njej preveč skute in se je posedla, pa saj se na sliki vidi. Zares odlična je bila pehtranova potica prejšnjega dne. 🙂

    @alcessa, seveda pišeš o vsebini linka pod sliko (in ne o Crnkovićevi svinjariji). 😉 Prekmurska gibanica je kalorično prav fajn, če jo ješ kot samostojno jed, ne pa kot sladico po že itak preobilnem obroku. Če boš kdaj opisala doživetja s kolin, svetujem video reportažo. Obstaja verjetnost, da bo vsaj kak mestni razvajenec (v prvi osebi) dokončno prenehal jesti svinjino.

  17. alcessa Says:

    Ervinator: mene pa že nekaj dni matra eno vprašanje – a si ti v Nemčiji kdaj videl svež pehtran? (recept zdaj mam, rabim samo še glavno sestavino)

    Z videom pa nič ne bo – a ni po novem prepovedano klati doma? Razen tega: LJEK.

  18. ervinator Says:

    Alcessa, za svežim pehtranom v Nemčiji še nisem gledal. Za posušeni pehtran v steklenički pa bi rekel, da verjetno obstaja, glede na množico nekih začimb na prodajnih policah.

    P.s.: Nisem vedel, da je doma prepovedano klati. Na so was! 😉

  19. ervinator Says:

    Evo, sem pogledal v Ratiu. Začimbe v stekleničkah so na policah zložene po abecedi. Izbira: Fuchs in Ostmann. Našel pa sem tudi Sonnentor.

  20. alcessa Says:

    Ervinator: ja, to vem, sem tudi preverila. Ampak: A se ti zdi posušeni Estragon 🙂 primerno nadomestilo? Najbolje bi seveda bilo poskusiti… A Bake and Tell 🙂


Oddajte komentar

