Tartufi z Apeninov

V Karstadtu sem opazil bogato izbiro tartufov, in kar takoj nabavil štiri različne blagovne znamke. V nedeljo sem se pozabaval z italijanskimi AF, naslednjič bom vajo ponovil z nemškimi lacroix. Za kosilo sem pojedel špagete in malo kuskusa. Kuskus je zadostoval še za večerjo, “sladica” (jogurt) za lahko noč, predjed pa je počakala do jutra. Vtisi: rezani črni tartufi AF so odlični v kombinaciji s kaviarjem (in kaviar je odličen v kombinaciji s črnimi tartufi), tartufata AF je skupaj s špageti ali s kuskusom še kar užitna, mleti beli tartufi AF v mlečni maščobi pa so ogabni – solato sem stran vrgel.

Na preizkušnji so bili tartufi AF podjetja Appennino Funghi e Tartufi s.r.l., Via Barozzi 2/1, I-40050 Monteveglio (Bologna), tel. +39-051-960984-5:
– “tartufo a fette”: tartufo nero d’estate (tuber aestivum) – rezani črni tartufi v olivnem olju
– “salsa tartufata”: mleti črni tartufi (tuber aestivum) s šampinjoni (agaricus bisporus) v olivnem olju
– “fonduta con tartufo”:  mleti beli tartufi (tuber albidum pico), sir fontal, polnomastno mleko, škrob

Poleg tartufov sem v pripravo jedi vključil naslednje sestavine:

Predjed (z rezanimi črnimi tartufi):
– redkvice s tržnice
– jajca bio, A.L.C. Warenvetriebsgesellschaft mbH, Schlüterstraße 5, D-40235 Düsseldorf
– kaviar, Abba Seafood AB, Box 206, S-40123, Göteborg
– beluši v slanici, WS China Import GmbH Hamburg

Prva jed (z rezanimi črnimi tartufi):
– kitajski špageti, Soubry Nederland BV, PB 290 3720 AG Bilthoven
– omaka štirje siri knorr, Unilever Deutschland, Postfach 570 237, D-22771 Hamburg
– mladi grah tip v slanici, Goldhand Vertriebgesellschaft mbH, Schlüterstraße 3, D-40235 Düsseldorf, PHA

Druga jed (s tartufato):
– kuskus ferrero, Ferico SA, 32 Avenue de Rome B.P. 40094, 13743 Vitrolles Cedex France
– artičoke natura verde v slanici, Goldblume O’Lacy’s GmbH, Schlüterstraße 3, D-40235 Düsseldorf, SHB

Solata (z mletimi belimi tartufi): sojini kalčki bio v slanici, BZ Bio-Zentrale GmbH, D-94166 Stubenberg

Sladica (s tartufato): smetanov jogurt elinas na grški način, Hochwald Nahrungsmittel-Werke GmbH, D-54424 Thalfang

Prva pomoč: zobna pasta thera-med (Kräuter Gel, Langzeitschutz, Lang anhaltende Atemfrische), Schwarzkopf & Henkel, Düsseldorf / Made in Spain

P.s.: Sumljivo velik delež konzervirane hrane prihaja iz Düsseldorfa. Najslabše so se odrezale artičoke, ki niti za na pico ne bi bile dobre. Ostalo pa je še kar užitno (ne priporočam!).

P.p.s.: Ko sem že nameraval napisati, da zobna pasta ni nujni pripomoček, pa ugotovim, da so se jabolka, ki so čez noč originalno zapakirana v hladilniku čakala do jutra, navzela obupno močnega vonja po tartufih. 😦  

10 komentarjev to “Tartufi z Apeninov”

  1. lolita Says:

    Waaaaaaaaaa. I envy you so so so much.

  2. had Says:

    kar je dobro ni slabo 🙂
    sam bi ti sicer priporocal tartufe iz istre, ki se mi zdijo od vseh se najbolj okusni.. pa nekako mi ne delujejo “umetni”..

    nam izdas se ceno za kosilo 🙂

  3. ervinator Says:

    Ceno kosila težko navedem, ker sem vsake stvari le malo dejansko uporabil. Tartufi stanejo od 10 do 20 evrov, druge stvari pa od enega do dveh evrov (na primer, štirje jogurti so 1,5 evra). Zobna pasta je 2,3 evra. 🙂

    Se istrski tartufi dobijo v trgovini? Kdo jih izdeluje? No, saj zaenkrat še nisem nor na tartufe.

  4. wrienn Says:

    Pri takih cenah bi se pa že splačalo prašiča dresirati pa hop v Istro… 😀 Kdaj in kje pa sploh tartufi rastejo, kako izgledajo v naravi? Sama sem tartufe jedla samo enkrat – pa še to minimalno količino posuto po ne vem več čem. Okusa se niti ne spomnim več. Jih bom še 1x poskusila, če se jih dobi tudi pri nas v trgovini (in če niso svinjsko dragi).

  5. ervinator Says:

    Če te prav razumem, bi prašiča dresirala za iskanje tartufov? Potem veš, da rastejo pod zemljo in da jih je zelo težko najti. Ponavadi jih iščejo s pomočjo psov. Tartufe zigante sem kupil v ljubljanskem Sparu City park. V zapisu na tej povezavi so tudi povezave na Wikipedio idr. Meni so tartufi v redu samo v kombinaciji s kaviarjem …

  6. had Says:

    strange.. napisal komentar, ga je objavilo, pa ga vendar ni..

    res je.. prasici so idealni za iskanje tartufov.. imajo boljsi vonj, kot psi in so precej bolj disciplinirani, oz. se ne igrajo, kot se psi.. tartufi so pod zemljo, zato jih je treba kopati, ker prasici dobro kopljejo, tako kot psi, so prvi zelo prirocni, ker ne poskodujejo tartufov..
    imamo prijatelje, oz. starsi jih imajo, v blizini pule, ki se ukvarjajo z iskanjem tartufov.. vzgoja psa je zelo draga in precej dolgotrajen proces je to, ker se pes rajsi igra, pa treba ga je navaditi na vonj.. lahko se zasluzi zelooo veliko v enem dnevu, ali pa nic, odvisno od raznih detajlov.. je pa istra precej polna, sploh okrog motovuna in buzeta, tartufov..
    jaz sem jih parkrat kupil http://www.miro-tartufi.com/ , ampak odkar boljsi polovici ne sedejo vec, se jih tudi jaz malce izogibam..

    sicer pa priporocam ciste tartufe 🙂 se najbolj smrdijo..

  7. ervinator Says:

    Had, res čudno, tvoj prvi komentar je pristal v Akismetu, drugi pa ne.
    Hvala ti za jedrnat opis in koristno povezavo! 😉

  8. had Says:

    😉

    se mi je zdelo nekam cudno, kam sem odromal kar na hitro.. ampak sedaj lahko pobrises zgornji komentar 🙂

  9. wrienn Says:

    Had, hvala za info. Ne vem kje sem slišala, da so prašiči uporabni tudi za te reči. Sem hotela že psa dresirat… 😀 ampak ta ne najde nič razen mojih copatov.

  10. Anonimnež Says:

    nimam pojma o računalniku, ne vem kam bo romalo to sporočilo, zato oprostis. imam pa pojma o tartufih sam imam več psov in se s tem ukvarjam že dolgo. imaš koga ki bi to zadevo pripravil, jaz naberem tartufe, kadar koli in kjer koli za manjado.


Oddajte komentar

