Evrovizija – bolgarska je huda!

Gledam posnetke z Evrovizije. Prej me ni zanimalo. Ne morem se načuditi, da sta bila Bolgara tako dobra. Iz tega komada bi morali narediti simfonijo!😉

P.s.: Slovenci smo se predstavili z lepo pesmijo, a grozno slabo izvedbo. Ok, tudi Srbkinje in Rusinje so na odru statično delovale. A slovensko sporočilo svetu je bilo še slabše – ali res ne moremo plačati ene spodobne vizažistke? Tista rdeča šminka je prav nagravžno videti na črnem outfitu. Tudi ritmično pozibavanje ni bilo v stilu pevkine postave v elegantni obleki. Zahvala “thank you” po končanem play-backu je v primerjavi z močnim opernim glasom neprijetno kontrastno delovala. Ok, ideja s svetlobo iz dlani je bila v redu.

12 Responses to “Evrovizija – bolgarska je huda!”

  1. Saška Says:

    Tudi meni je bila bolgarska všeč. Pa očitno sem ena težka izjema med Slovenceljni glede mnenja o srbski pesmi. Meni pač ni bila všeč. Vokalu nimam kaj zamerit, drugače pa ista ko Lane moje izpred nekaj let, le še malce manj izrazit refren. ok pesem, ampak daleč od nečesa zmagovalno dobrega. Ampak kaj čmo, Turki in Srbi bodo imeli večno zaledje v domotožnih in domoljubnih gastarbajterjih.

  2. alcessa Says:

    Bolgarija, ja! (BTW: Obstaja bolgarska skupina, ki podobno poje – Bulgarian Voices (ful dobro)
    Pa Gruzija je bila tudi fajn.

    Srbija: no ja, že videno.

  3. wrienn Says:

    Tudi meni je bila bolgarska všeč, pa sem modro molčala, da se ne bi spet zgražali nad mojim okusom. Slovenske ne bi mogla vsak dan na radiu poslušat. Srbska nič posebnega. Angleži so pa itak pristali tam kamor pašejo oz. ne, na koncu so bili za moje pojme eno mesto previsoko.

  4. kameleonka Says:

    Škoda za našo. Tako lesena je bila. Bolje da bi stala kot kip, kot pa tisto nerodno miganje z rokami. Tudi stajling je bil “boring”, kljub temu da je bilo o njem kar precej govora.

  5. ervinator Says:

    Wrienn, a ni dnevnik ravno za to, da spletno poveš, kar v RL raje ne obešaš na veliki zvon?

    Kameleonka, my thoughts exactly! Na srečo nisem popolnoma nič spremljal debat o slovenskem stajlingu in podobnem.😉

  6. wrienn Says:

    Saj zato sem si pa upala, v tvoj komentar zapisat (v moj blog pa ne).😀 V RL pa se mi ne da pregovarjat glede teh reči. Vsak ima svoj okus in dokler me ti okusi ne motijo je vse OK. Popravljam mnenje glede srbske pesmi: ne morem je več poslušat! HEEEEELLLLPPPPP. RL mini ljudje iz moje bližnje okolice me z glasbo spravljajo ob pamet.😀

  7. kameleonka Says:

    No, tudi sama nisem spremljala debat o staljingih, mi je pa kljub temu parkrat na uho prišlo ime “velikega” stilista. Klub temu, da mi njegov stajl ni nevem kako blizu, sem pričakovala malo več…

  8. Val Says:

    Priznam, meni je Bolgarija bila čisto mimo…pa še dvakrat je malo čudno zavila z glasom, ko se človek vpraša, če res mora biti tako:) Slovenci pa itak ne bomo nikoli zadovoljni…no vsaj ne vsi…sicer pa so jo po polfinalu vsi hvalili, če se ne bi uvrstili v finale, bi jo raztrgali. Srbija, meni je ok…jo pa res znam že na pamet:) Ampak jaz sem pristranski ocenjevalec Evrovizije…sem pač velik fan:)

  9. Aleš Says:

    Ervinator, kolikor jest vem, se ne Evroviziji še vedno poje v živo. Pa saj ni važno, tud men je bla bolgarska zelo všeč, no pa tud srbska in ruska (predvsem una blond ;)).

    Nič pa niste rekli o drugi skrajnosti – sam nisem mogel verjet, koliko točk je dobila ukrajinska. Meni je šlo kar na bruhanje, ko sem jo poslušal, za take mi je prislo na misel, da bi bilo treba uvest negativne točke, lol. Za angleško pa dvojne nule al kej tazga. Aja, recimo ocena double-0-love (“000”), haha.

    The show must go on!

    al pa kokr sem v sobotu slišu na Bigbrotherju, pa še zmer ne vem a je bla zajebancija. Men je vsekakor zgledal kot megakiks vsem nam ljube voditeljice: “The show must go”

    rofl

  10. ervinator Says:

    Aleš, morda v živo pojejo, ampak meni je ravno Gotarjeva z opisanim kontrastom vzbudila sum, da temu ni tako. Ukrajinci so bili originalno odštekani, in to danes še kar deluje. Vseeno upam, da rezultati ne bojo Slovence zapeljali, da bi spet kaj v stilu Sestr na Evrovizijo poslali. Sam seveda bolj zaupam okusu množic kot pa “visoko cenjenim slovenskim strokovnjakom”. A z močno propagando se da tudi množice zavesti …
    P.s.: BB-ja še niti tri minute nisem gledal (slovenskega in nemškega skupaj). Z veseljem slišim za take kikse – potem mi jih ni treba gledati.😉

  11. Sunshine Says:

    Tale “a show must go” je kot jaz vem zgolj parodija na identično izjavo s katero je v Baru briljirala dežurna kokoš Alma.😆

  12. ervinator Says:

    Hrvaška parodija na Marijo Šerifovič in njeno Molitev: Liposukcija, http://download.budalizacija.hr/download/eurosong-srbija-parodija-liposukcija.wmv

    Ni oka da sklopim,
    kilogrami stvarno guše me,
    moram samo da topim,
    da nestane brzo gram po gram.

    Ko razum da gubim,
    stvarno se sad primečujem,
    ja ličim na prase,
    još uvjek dijete bojim se.

    Ko luda samo jedem,
    mnogi ljudi me se boje,
    a brojne kilograme,
    više ne brojem.

    Liposukcija, svake noči u mojim snovima je,
    liposukcija, ona rešit če probleme moje.
    Dali neko zna, o dali zna
    drugi način kojim bi smršala,
    ali nebo zna, baš kao ja,
    da mi ostaje samo jedna opcija.
    liposukcija…


Leave a Reply

