Moja okna, z gornje etaže

Takšen pa je razgled z gornje etaže stanovanja. 🙂

21 komentarjev to “Moja okna, z gornje etaže”

  1. stojan Says:

    šubler. hmm, pomembno orodje za okna 😉

    -st0

    ps kolk pa šteje kvadratov tole “stanovanjce”?

  2. ervinator Says:

    Stanovanjce šteje bornih 45 kvadratnih metrov. Odločno premalo za moje bivalne navade. 🙂
    Šubler je tam za okras na mizi, sicer pa eden od pripomočkov pri psiholoških pripravah na hujšanje. Kmalu ga bo zamenjal pravi kaliper. Potem začnemo. 🙂

  3. Kašpar Says:

    Šund 😀

  4. ervinator Says:

    Kašpar, zelo dobro, čestitam! 😉

  5. alcessa Says:

    (ne velja, jaz sem prva pogruntala, čeprav nisem nič rekla 🙂 )

    A je to v centru tvojega Lepega mesta? Ne mi preveč izdat, ker me letos mogoče čaka še en obisk …

  6. ervinator Says:

    Ni v centru, je pa takoj čez cesto. 😉

  7. Sunshine Says:

    Hudiča, zdaj se pa že hvališ. 😉 Ti kar malo zavidam, tako luštno bivališče imaš. 🙂

  8. ervinator Says:

    V bistvu me je bilo sram zapisati, da živim na 45 m2 … Sicer iščem večje stanovanje, in sicer bi ga rad kupil, vendar je ponudba še slabša kot v Ljubljani. Stanovanje po mojem standardu mora imeti: dovolj veliko dnevno sobo, da je tudi ob velikem zaslonu videti napol prazna; jacuzzi v kopalnici; teraso ali pa vsaj lep vrt; spodoben dostop do avtoceste. Na tisti strani, kjer sta dnevna soba in spalnica, mora biti park, ne pa cesta. Ležati mora blizu pešcone. Mesto ne sme biti preveliko, kajti tam se pojavlja preveč narkomanije, s tem pa veliko kriminala. Po možnosti naj bo mesto blizu morja. Tem kriterijem bi lahko zadostila Ljubljana. Pri dveh ali treh kriterijih spodleti Luksemburgu. Prijatelj B.K. bi rekel: “Počakajmo, bomo videli!” 😉

  9. ambala Says:

    Kje pa je ta fletek. In dejstvo, da imaš Radler!!! LOL!

  10. Sunshine Says:

    Sram zapisati?!?! Okej, saj razumem, da tvoje želje ciljajo višje (kar si kasneje tudi nazorno razložil), a 45 kvadratov za eno osebo je več kot solidno. Jaz sem gledala v Ljubljani garsonjere s 24 kvadrati in bi bila presrečna, če bi si jo lahko privoščila. 😉

    Sem pa vesela zate, da si v situaciji, ko lahko razmišljaš o stanovanju v navedenih okvirih. Bi se dalo sklepati, da se ti je življenje lepo odvilo. 😉 Upam, da bom pri tvojih letih tudi jaz na istem. 🙂

  11. ervinator Says:

    Sunshine, jaz pa upam, da boš pri mojih letih na veliko boljšem, kot sem trenutno jaz! 😉
    Ambala, res imam radler, a zaloga gre h koncu. Obnovil jo bom s čim nemškim …

  12. stojan Says:

    z okni sem mislil tudi na xpje 😉 in seveda lepa scenska okna 😉 ..huh, šubler za hujšanje, haha, imaš pa namen hujšati s trdo metodo.

    -st0

  13. ervinator Says:

    Hujšal bom predvsem zdravo. Zato so nujne psihološke priprave. V nasprotnem primeru hujšanje v resnici postane hiranje – izgubljanje mišične mase. Sicer ne bom šel v take ekstreme kot znanec, ki je v okviru fitnesa “definiral svoje telo”, in se s tem namenom najprej zredil. Na koncu je znižal delež maščob, ampak hkrati je postal nabit kot gorila. Evo, zato bom uporabljal kaliper – da ne bo slučajno ekstremov v katerokoli smer. 🙂

  14. ambala Says:

    Hvala za odgovor, hehehe…. a man of mystery! mmmmm 😛

  15. Saška Says:

    A bi men blondinki kdo povedal kaj je šubler in kaj kaliper? Gledam tam po mizi pa razen šiviljskega metra in tistega gradbeniškega oz.mizarskega merila, ne vidim prav nič takšnega, kar bi vsaj približno lahko motiviralo k hujšanju …no, tudi s temi metri ne vem kako se da motivirati??!! 🙂

  16. ambala Says:

    Šubler je zelo natančno merilo. Je kovinski in leži pred merilnim trakom in svinčnikom. Kaliper je pa merilo, ki meri maščobno gubo. Ki ga ni na sliki.
    Izgleda, da ervinator svoje obline meri s šublerjem, namesto bolj primernim kaliperjem, kar je tudi omenil v komentarju…

    Saška, ne skrbi, noben se ni rodil učen!!

  17. Hirkani Says:

    Uravnotežene psihološke priprave na hujšanje, haha…

    Na levi pa šiviljski meter in šubler, na desni pa arašidi in palčke.

    Saj že veš, da tako to ne gre, ne?

  18. ervinator Says:

    Ambala, hvala za pojasnilo. Saška, tudi sam sem moral za besedo šubler skočiti na Googlea. No, zaenkrat še nič ne merim, šubler in ostale stvari so na sliki le za dekoracijo – zdijo se mi lepše od nepreglednega kupa pomembne papirokracije, ki vas “gotovo” ne bi zanimala. Hirkani, arašidi so pripravljeni brez maščobe in brez soli, grisini so s sezamom, radler je pa za žejo (postaneš žejen). Te stvari niso za motivacijo pri hujšanju, pač pa omogočajo znanstveni nadzor. 😉

  19. M. Says:

    45 kvadratov za eno osebo? Heh, mi štirje bi se morali potem pri 55-ih kvadratih pogrezati v zemljo od sramu. 😉

  20. ervinator Says:

    M., že, že, ampak to me prav nič ne tolaži. 😉

  21. Vsaka stvar nekam zadene Eno od oken je fuč « Says:

    […] Zadnjič sem že razkazoval okna mojega stanovanja, ki je kot razgledni stolp. Sedaj se je električno okno v zgornji etaži pokvarilo. Zanimivo pri tem – predvsem pa dobra stran – je, da gre popravilo na račun stanovanjskega bloka. Slaba stran je, da je treba v majhnem mestu na motorček za okno čakati več tednov. […]


Oddajte komentar

