Dürüm kebab

Na Vesti smo se pogovarjali, kje v Ljubljani pripravijo dober kebab. Zanimal me je predvsem dürum kebab – namesto v kruh (döner kebab) se vse skupaj zavije v palačinko. V Ljubljani sem testiral tri kebabčinice: Kebabči, Ali Babo in tisto pri sadjarju na Bavarskem dvoru. Edino zadnja ima v ponudbi tudi dürüm kebab (štajersko: jufka), vendar testo ni mehko, meso je pusto, na izbiro je le goveje in piščančje. Vsi trije lokali so precej zanič. Tako je zaenkrat za moj okus dovolj dober le dürum kebab v luksemburškem Snack Ankara Sàrl na 6 Avenue Monterey. Če želi kdo v Ljubljani odpreti spodobno kebabčinico, mu najprej priporočam obisk luksemburške. Zgornji filmček je lahko učni pripomoček, kako sestavine zaviti v palačinko. Mljask! 🙂

23 komentarjev to “Dürüm kebab”

  1. Kašpar Says:

    Kva pa je un na začetku tko sumičavo gledov v kamero?

  2. ervinator Says:

    Verjetno še niso bili navajeni take pozornosti. Ampak zdaj je že bolje, ker sem redna stranka. Cena je 4 evre. 😉

  3. krtek Says:

    Pismo, sem ratal lačen! Meni je v LJ jufka fajn pri Konkurenca bureku (vogal miklošičeve, nasproti avtobusne). Predvsem so cenejsi kot ostali. 🙂

  4. kameleonka Says:

    Meni se jako dopade kamniški na Nazorjevi. Ampak zadnje čase je junk food bolj poredko na mojem jedilniku…

  5. Kašpar Says:

    4 evre za kebab???

  6. Val Says:

    Jaz sem pa najboljšega jedla na Dunaju ob postaji U6 (ena naprej od Westbahnhofa proti Donauinsel). Ma še danes, ko pomislim nanj, se mi cedijo lsine:)

  7. ervinator Says:

    Cena se mi ne zdi previsoka. Burek (börek) na primer stane 3,75 evra. Ampak po burek grem raje na Miklošičevo, kjer stane 2 evra. 🙂

  8. Kašpar Says:

    Jaz potem ne bi hodil tja. Kaj se pa grejo? Zdaj je kebab v Sloveniji nekaj deset procentov dražji kot pa v Avstriji in v Nemčiji?!!

  9. mitjamavsar Says:

    Ja. Jufkica nasproti PBS pošte, Konkurenca, je super duper!!

  10. Marko Says:

    Ko boš naslednjič v Ljubljani poskusi jufko pri Duna Imbiss na Nazorjevi!

  11. ervinator Says:

    Velja, poskusil bom še pri Konkurenci in pri Duni Imbissu. 😉

  12. ervinator Says:

    V soboto in nedeljo sem preveril še zgoraj omenjeni kebabčinici. Torej, v Ljubljani je zares možno naročiti dürum kebab, in to na več lokacijah. Žal sta tudi Konkurenca in Duna Imbiss slabe kvalitete. Konkurenca pri glavni avtobusni postaji je očitno postala novo zbirališče po-polnoči lačne mladine. Pohvaliti jih moram, da res garajo. Ampak: palačinka od kebaba daje videz (in okus) recikliranega papirja, vanjo zavijejo bore malo mesa – temno rjavo govedino (ok, tudi piščanca, ampak to je še bolj mimo); cena je 3,50 evra. V Duni I. stane kebab 2,50 evra, vendar ga dobiš dvakrat manj. Prednost je, da s tem dobiš tudi manj vsebine, vključno s “palačinko”. Danes sem si šel okus popravit v luksemburško kebabčinico … Res je dobra! 🙂

  13. Dinko Says:

    Take bedarije pa še ne. Kako je jufka lahko štajersko? To je kar lepo turška beseda…

    In še tole… Kako misliš to, da ima kebabđinica pri zelenjavarju na Miklošičevi le govej in piščančji kebab? Kakšnega naj pa še ima, če so muslimani. V Evropi in zadnje čase ponekod tudi v Turčiji pravzaprav ni možno pojesti pravega kebaba, razen, če imaš res srečo. Previ kebab je narejen iz govejih zrezkov in ne iz plošč mletega mesa, ki so stisnjene skupaj v neko balo.

  14. ervinator Says:

    No, no, če smo že pri preozki izbiri mesa: v Turčiji je najbolj običajno meso jagnjetina, in prav z jagnjetino se naredi pravi (muslimanski) kebab.

    Da je jufka štajersko, je seveda šala. Pripomnim še, da za dürum kebab (zavito meso, zato tudi: dürum döner) obstajata dva sinonima: yufka kebab in lavaş kebab (lavash, lahvash). Yufka in lavaş sta tanek kruh, v bistvu palačinka.

    P.s.: Maso za čevapčiče se po muslimansko naredi iz jagnjetine in teletine, vsakega pol.

  15. riba Says:

    vcer sem po dolgem cajtu enkrat nabavil durum kebab pri zelenjadarju na bavarcu (LJ). kot smo ze enkrat ugotavljali, ni ravno vrhunec kulinarike, ampak vsaj svojega pecejo,ker ostale sestavine pa pridejo v vse ostale slovenske kebab prodajalne baje zmrznjene iz dunaja (vsaj tko sem se z enim enkrat pogovarjal).

    ne vem sicer kdaj se bom do luxembourga zapeljal, kljub temu pa hvala za nasvet in si bom zapomnil naslov za vsak primer, ce me bo kdaj lakota in bom ravno na avenue monterey.nocem izpast cinik – mislim povsem resno.

    kot receno se pa ze na dunaju marsikaj dobi – in sicer ce bo kdo kdaj v blizini WU-Wien, tam obstaja ena huda muslimanska specializirana delikatesa (WaehringerGuertl; krizisce Nussdorfer in Heilligenstaedter str.) kjer med drugim strezejo tudi odlicen durum kebab. ze sam obred priprave je izveden tako skrbno kot da bi slo za del na pol verskega obreda in vsakic ko sem bil tam sem zgledno mirno cakal do konca (kakih 5 – 10 minut), ker nisem hotel koga uzalit s svojo “fast-food” mentaliteto. se je pa splacalo ker je bila hrana super.

  16. ervinator Says:

    Po ponovnem pregledu stanja ljubljanskih kebabdžinic ugotavljam, da že skoraj povsod poleg dönerja ponujajo tudi dürum. V Agi Kebapcı na Miklošičevi je palačinka, kot se šika, le zaviti je še ne znajo tako, da jogurt skoznjo ne bi odtekal. In čeprav na sliki ponujajo tudi jagnječje meso, tega v resnici nimajo. Baje ga ljudje premalo naročajo. Jej, jej!

  17. Petra Says:

    Wow, se strinjam 🙂 Kebab v Luxemburgu je fenomenalen- vprašajte tudi slovenske kamionarje, ki se tam ustavijo pod točko “nujno” na poti v Anglijo…….

  18. MINIŠA Says:

    Najboljši Durum kebab v Ljubljani lahko dobiš kadar ima Turška restavracija Yildiz han štant ob kakšni večji prireditvi. Sicer pa če zaviješ k njim pod Karlovški most, ti ga tudi naredijo, če tako zahtevaš. Sicer pa oni strežejo odlično turško hrano.
    http://www.yildiz-han.si

  19. ervinator Says:

    Še pred letom si v Ljubljani težko našel dober dürum kebab, zdaj pa so se kebabdžinice že ornk namnožile, in lahko izbiramo. Super! 🙂

  20. NELI Says:

    MOJE MNENJE JE TAKO,DA GA BOLJŠEGA KEBABA NI KOT JE V KAMNIKU IN PA NA NAZORJEVI.O OMAKAH PA SPLOH DA NE GOVORIM KOK SO DOBRE.

  21. forthesakeofonce Says:

    Res je Minisa! Nazadnje sem ga jedel v Tivoliju.

  22. Krompirjev kebab « Razglednice z mojega vrta Says:

    […] ko Slovenija obvlada dürum kebab , bi se spodobilo ponudbo razširiti še s kebabom, postreženem v pečenem krompirju (turško: […]

  23. aliji Says:

    red’n’ hot horse ima najbolši kebab in najcenejši


Oddajte komentar

