Bomo poleti kaj pisali?

Ta teden mi je uspelo, da dva delovna dneva nisem nič objavil. Poleg splošne gneče je bilo krivo tudi vreme. Temperature na luksemburških koncih se zdaj gibljejo nad 27 stopinj Celzija. Če bodo temperature še rastle, bodo dnevniško sceno reševale le še kisle dumarice (angl. pickle blogs ?).

Najvišja zemeljska točka v mestu Luksemburg

Tudi bančna četrt je zelena.

9 Responses to “Bomo poleti kaj pisali?”

  1. Hirkani Says:

    Med dopustom ne bomo. Bomo surfali.😎

  2. ervinator Says:

    Že, že, ampak ali se ti bo dalo še pred koncem poletja pisati, kako si surfala?😉
    P.s.: Že veš, koliko litrov bo imela deska? Mene je prijatelj hotel naučiti osnove z dirkalno 60 litrsko – s katero lahko štartaš le iz vode (ne na vodi).🙂

  3. Sunshine Says:

    Tale zadnja fotka bančne četrti je pa neznansko všečna.😉 Pohvale!

  4. Hirkani Says:

    Bom pisala takoj PO dopustu. Sem prepričana. Vsaj lani sem tudi.

    Moja deska ima 160l. Vodni štart? Tega pa pomojem še kakšnih par let ne bom obvladala;-)

  5. Hirkani Says:

    Aja, pa surfanje je bilo dvopomensko: tako tisto z vetrom, kot tisto na internetu. Če bom sploh prišla do internet kafeja v naši divjini:-)

  6. wrienn Says:

    Surfali bomo! Samo po vodi! Ko bi bila vsaj temperatura morja (in zraka) nad 25°C.
    Ne bomo se trudili okoli iskanja interneta, še računalnik bomo doma pustili.
    Mene je prijatelj učil vodnega štarta z 200 l desko in z ogormnim jadrom. Rezultat je bil (verjetno) isti kot pri tebi, le da sem bila jaz bolj utrujena.

  7. Super Tine Says:

    ervinator,

    čeprav ŠE nimam svojega bloga, bom tudi jaz poleti pisal – razglednice …

    z veseljem pošljem kakšno tudi v tvoje kraje (*oů ?)

    =)

  8. ervinator Says:

    Aha, stare sablje bodo torej tudi poleti pisale. Uf, 160 litrov? Če malo bolje pomislim, mi je bila za učenje vodnega štarta namenjena 80 litrska. No, itak da ni šlo, kajneda wrienn. Super Tine, priporočam se za kako e-razglednico! Če ti moji kraji (vse od Luksemburga do Ljubljane in nazaj) niso predaleč, pa lahko tudi pivo.😉
    Sunshine, hvala za pohvalo. Kar težko sem se odločil, katero fotko naj na vrh postavim. Pa sem se odločil, naj bo najboljša nazadnje – kot nagrada za tiste, ki kliknejo za še več.😉

  9. Val Says:

    Pa pišuka sami surfarji med blogerji:) No jaz pa plavam:) Aja, itak da bomo poleti tudi pisali…vročina je ravno pravi razlog, da si notri in ne zunaj, a ni tako? (razen ko si na dopustu;) Jaz pa dopust greva letos vsak svojo pot…vsaj mislim…tko da se beremo:)


Leave a Reply

