Pevski zborček pred vojvodsko palačo

Včerajšnji posnetek spred luksemburške vojvodske palače. Stopnice pred poslansko zbornico so res pripravne za nastavljanje fotografskim očesom.

13 komentarjev to “Pevski zborček pred vojvodsko palačo”

  1. Αναμαρια Says:

    Bolj kot sama vsebina se mi zdi fascinantno, da obstajajo ljudje, ki se jim takšni vsakdanji utrinki zdijo vredni trenutkov, da se ustavijo in prisluhnejo (oz. digitalizirajo). Ali pa je ravno to bistvo spletnih dnevnikov 😉

  2. ervinator Says:

    Bistvo spletnega dnevnika si vsak sam določi … Ustavil pa bi se v vsakem primeru, saj so prisrčno zapele in še polepšale sončni dan. 😉

  3. stojan Says:

    pa še fejst so kot je videt s posnetka.

  4. ervinator Says:

    Žal sem moral posnetek z 220 MB skompresirati na 29 MB …

  5. jasmina137 Says:

    hm… ervinator, da se nisi ti ustavil tam zaradi pivnice, ki je nasproti vhoda v palačo??? priznaj !

  6. Sunshine Says:

    Uuuuuu, to pesmico pa prepeva tudi Akapel’ca na svojih koncertih. Pa še na njihovem cd-ju jo imam, tako da me tale izvedba malo nervira, ker se mi zdi mnogo, mnogo prehitra. 😳 Drugače pa simpatična pesmica, fajn izvedba in vsekakor 5 točk pevcem in pevkam, da so si vzeli trenutek za jo deliti z drugimi.

  7. ervinator Says:

    @Jasmina137, se na posnetku vidi, da se mi roka trese? 😉

    @Sunshine, se strinjam! Le en popravek: pohvala pevkam in zborovodji! 😉

  8. Val Says:

    No Ervinator, naslednjič pa se ustavi še ob kakem fantovskem zboru..saj veš, zaradi tvojih zvestih BRALK:)

  9. ervinator Says:

    Saj res, isti dan sem posnel tudi neke gradbene delavce pri delu. Ampak se mi zdi, da so vsi imeli trebuhe. Pravzaprav je bil v prvem planu zabojnik, ki ga je žerjav iz s ceste dvignil na hišo. 😉

  10. Val Says:

    Ja gradbinci…hmmm…sliši se ok, čeprav zdaj si malo popačil mojo odmišljijo s tistimi trebuhi:) Pa drugič…saj lahko je tudi samo eden osebek izklesanega telesa za začetek:)

  11. ervinator Says:

    No, ker me nič ne stane, sem filmček vseeno naložil na Youtube. 😉

  12. Val Says:

    Ja a nisi rekel, da je vroče v Lux? Potem bi bili pa lahko top-less:) Ok boš naslednjič se osredotočil na take z radiatorčki:)

  13. ervinator Says:

    No, tako vroče spet ni, sploh pa ne ta teden. Radiatorčke, trikotnike in kvadratke boš na mojih posnetkih res težko našla. 🙂


Oddajte komentar

