Trije v zraku: Miheljak, Predin, Košak

Rojeni na današnji dan, astrološko v zraku.
Danes, nekaj desetletij kasneje, od njih prihajajo drugačni plini …
Letnice: Vlado Miheljak 1954, Zoran Predin 1958, Andrej Košak 1965.

Fuj in pfej!

8 Responses to “Trije v zraku: Miheljak, Predin, Košak”

  1. blitz Says:

    ervinator, to je pa nekoliko žaljivo ali ne? Vsaj Košaka bi lahko izvzel, ker je v bistvu prijazen fant in noče nikomur nič hudega. Pač rad malo (ali pa veliko) pojamra.

    Sem pa presenečen, da je Predin komaj 49 star. Zgleda mi vsaj 55.

  2. ervinator Says:

    Blitz, moj zapis se nanaša na to, kar od teh prihaja, ne pa na to, kakšni so. Seveda dopuščam tudi možnost, da je z mojim nosom kaj narobe.🙂

  3. 1tastar Says:

    Ali ježevci tudi smrdijo?

    Moral bi objaviti sliko dihurja. Ta je črn s svetlo progo od tilnika do konca repa.

  4. ervinator Says:

    Tudi slika ljubkega ježevca nosi primerno sporočilo, na primer: vsaka stvar nekam zbode.😉

  5. ervinator Says:

    Še odgovor breznu. Sproščenost se v političnem kontekstu sodobne Slovenije nanaša na odsotnost strahu pred nelegitimnim delovanjem udbovcev/stasijevcev/kosovcev.

    Zgoraj navedeni trije verjetno sploh ne čutijo (več) tega strahu.

  6. 1tastar Says:

    Strahu tudi pred takrat še legalnim delovanjem udbovcev nikoli nisem občutil. Sem si vedno upal javno blekniti kaj protidržavnega. Tudi na dan Titove smrti sem v gneči, ki je čakala, da bodo pokojnika pripeljali mimo, na glas pripovedoval politične vice.

    Pa me nihče ni ovadil. Ko so ljudje videli moj NESTRAH, so se me enostavno BALI.

    Tudi, ko so me enkrat povabili na policijo in me hoteli prisiliti, da bi postal udbovski sodelavec, sem jim povedal nekaj resničnih grehov njihovih šefov. Od strahu so me takoj pospremili preko dvorišča in mi na koncu dali celo roko in “brez zamere….”

    Pogum, ki ga nekateri levičarji kažete, ko neusmiljeno napadate Janšo in Cerkev, pa je STRAH pred tem, da bi bili pozabljeni, da vas še policijski pes ne bi hotel povohati. Najbolj ste besni na RKC, ker kljub temu, da so nekatere vaše izjave že zrele za tožilstvo (spodbujanje verske nestrpnosti), se RKC obnaša stoično, kot da vas ni. In si misli: Blagor ubogim na duhu….

    Ali bi radi, da bi o vas pisali v stilu:

    OVAJ SUD NE PRIZNAJEM…

    Kurac, bi si to upali reči. Posrali bi se v gate!

  7. brezno Says:

    To dragi 1tastar !
    Izbrane besede, prefinjeno izražanje, no to cenimo, zihr boš še kdaj v parlamentu. Valda so se te bali pajada. Miserere.

  8. 1tastar Says:

    Ne, v parlament pa že ne! Pa če me vklenjenega odvlečejo.

    Ko sem bil 1tamlad, smo rekli, da je politika kurba. Zato sem se v zrelih letih rajši kurBAL, kot se šel politika.

    Ker v zadnjem času ni političnih vicev (glej pod:
    http://1tastar.blog.siol.net/2007/06/08/politicni-vici ), sem začel pisati bloge. Zato pa še nisem politik (nekateri blogarji mislijo, da so politično izredno pomembni), ampak navaden zajebant v pokoju.


Leave a Reply

