Nebo nad Trierjem

Na teh koncih se križa veliko letalskih poti. V resnici je tole nebo nekje nad Luksembugom, morda nad Maastrichtom. Vendar “nad Trierjem” bolj filmsko zveni.

Pravzaprav sem želel povedati, da sem za dnevnik izbral drugo predlogo. Nasvet Roka Hrastnika mi ni dal miru: da mora biti glavna navigacija po podstraneh na levi strani. Izbrano ni povsem po mojem okusu, zdaj pogrešam še kako vodoravno črto …
No, dokler WordPress ne ponudi česa bolj ustreznega, bo tudi tole v redu. 😉

6 komentarjev to “Nebo nad Trierjem”

  1. Αναμαρια Says:

    Ko že ravno omenjaš filmskost Trier-ja: včeraj sem si končno ogledala Dancer in the Dark, sem obsedela in še danes mi v mislih šumi nešteto idej, s katerimi je nabit film.

    Sicer pa je nova maska dokaj všečna in pregledna 🙂

  2. ervinator Says:

    Jah, von Trier je zakon, ni kaj! Verjetno so prav vsi njegovi filmi fantastični. Če samo pomislim, na kako enostaven način je posnel mojstrovino Dogville … Ko se ti bodo ideje od Björkinega plesa v temi pomirile, ti priporočam še enega, ki te še bolj prikuje na sedež, če ga še nisi videla: Lom valov (Breaking the waves). 😉

    Nova maska se tudi meni zdi pregledna. Celo tako zelo, da me mika še kaj vanjo stlačiti. 🙂

  3. alcessa Says:

    Ervinator, tudi meni je tvoja nova podoba všeč! Tristolpičnost blogov se mi namreč vznemirljiva in sploh fajn.

    Lom valov je poleg Šklatne barve edini film, pri katerem sem javno jokala kot dež (losi po navadi ne jokamo, temveč stečemo vstran in prežvekujemo doživeto na vseh ravneh)…

  4. ervinator Says:

    Resnično, pri Lomu valov me je v grlu stiskalo. Nevaren film! 😉

  5. Hirkani Says:

    Zelo lepa nova srajčka!

  6. ervinator Says:

    Hvala, Hirkani! Lahko rečem, da imaš dober okus! 😉


Oddajte komentar

