Jadranje po travi in spuščanje zmaja

Posnetek je zelo slab – kot da ga je Youtube preveč skompresiral … 
Najprej gledamo padalo, ki poganja štirikolesnik, zatem spuščanje zmaja. Brnenje nastaja v boju zmaja z vetrom. Zabava s pomočjo vetra je v teh krajih sila preprosta. Vetrne energije, ki prihaja od Atlantika, je na pretek. Gričevja so posejana z vetrnimi elektrarnami. Včasih kljub tridesetim stopinjam Celzija in še več ne čutiš hude vročine, sonce pa te vseeno ožge – morda še bolj, ker ti veter izsuši kožo.  🙂

4 komentarji to “Jadranje po travi in spuščanje zmaja”

  1. had Says:

    hudo.. vsec mi prvi del surfanja..
    a bi se temu lahko reklo kitetriking 🙂

    in danes grem po ljubljani iskati zmaja (za spuscanje, da ne bo pomote).. prebudil si eno mojo davno zeljo..

  2. Andraž Says:

    Mmmmmmm, jaz bi tudi tak veter in travnike…
    S svojimi zmajčki imam velike želje, a premalo vetra. 🙂

    Kdo gre spuščat zmaje?

  3. ervinator Says:

    Had, morda pa res. 😉

    Btw., za snemanje filmčka so me navdušili zvočni efekti, ki sta jih proizvajala zmaja.

  4. stojan Says:

    podobno (le, da je bila to deska na kolesih) sem poizkusil lani na atlantski obali v bretaniji. seveda sem imel največ dela z zmajem, ljubše in predvsem enostavneje je bil char-a-voile (mislim, da se takole napiše) ..kjer je bil trikolesni bolid opremljen z navadnim jadrom, ki ga uporabljajo surfarji.

    -sv3


Oddajte komentar

