Prišli so žandarji

Z namenom vadit “comprehension orale” v francoščini sem pri nemškem Amazonu naročil trojček filmov Louisa de Funèsa (izgovorjava [lui-d-fünès]). Za pokušnjo sem naročil le prvi del od petih (torej tri filme od petnajstih). Pomembno je, da so podnapisi v francoščini. Ogledal sem si prvi film in ugotovil, da bi pravzaprav raje kot druge gledal samo serijo njegovih žandarjev iz Saint-Tropeza (izgovorjava [san-trôpé]). Naročil sem potem pri francoskem Amazonu komplet šestih filmov in dokumentarec. Francozi so se pri pošiljanju izjemno izkazali, saj so mi paket poslali z avionsko pošto. Amazon pa poštnine za naročila nad 20 evrov ne zaračunava. Naročil sem v sredo, filme sem prejel v soboto. Bolje od njih se je v tujini (torej izven Nemčije) do sedaj z ekspeditivnostjo (že večkrat) izkazal le Amazonov kooperant The Book Depository UK.

Žal filmi v francoskem kompletu niso opremljeni s podnapisi v nobenem jeziku. Saj se mi je zdelo sumljivo, da o tem ni podatka na francoskih straneh. Lačen zabavnih francoskih filmov s podnapisi mi sedaj ne preostane drugega, kot da pri nemškem Amazonu naročim še nekaj filmov te francoske igralske legende in postanem totalni Funèsov oboževalec.😉

P.s.: Louis de Funès se je rodil 31. julija 1914. Na današnji dan pa se je rodil Arnold Schwarzenegger.

5 Responses to “Prišli so žandarji”

  1. Maatjazh Says:

    Se spomnim, kako sem pokal od smeha, ko sem gledal žandarja! Tudi Fernandel ni bil slab …

  2. ervinator Says:

    Zabavno pa je pogledati tudi dokumentarec, v katerem ostareli igralci obujajo spomine – zabavno zaradi primerjave njihove burkaške vloge v filmih in pozicije resnih, modrih, premišljenih v dokumentarcu.🙂

  3. 69ihs Says:

    De Funes je fantastičen. Tip je uspel šele pri 50ih in do smrti pri svojih rosnih sedemdesetih posnel kar zajeten paket filmov. Poleg njega priporočam še Bourvila, kot naslednika Fernandela… Na koncu pa pride na vrsto še car vseh francoskih komikov – Jaques Tati.

  4. Maatjazh Says:

    Ah, gospod Hulot!!

  5. 69ihs Says:

    Jep… Hulot je fejst fajn…..


Leave a Reply

