Iščem stanovanje v Nemčiji: ekskurzija

Ko si po zavzetem pregledovanju oglasov in težačenju nepremičninskim agencijam že ornk razočaran, od kolegov izveš, da včasih pa kdo vendarle kupi stanovanje. Od krajev čez nemško mejo postaja Wasserliesch čedalje bolj popularen. Seveda podatkov na spletu ni skoraj nič. Najbolje se je odpraviti na ekskurzijo in na licu mesta preveriti, ali kdo kaj gradi.

Odmaknjenost od mesta in majhnost kraja ni problem. Tudi v Ljubljani sem si na primer Orle predstavljal kot eno izmed idealnih lokacij. Če je razgled božanski, sem se pripravljen vsak dan v službo voziti do 50 kilometrov. Moja idealna hiška bi bila takšna kot gostišče na zgornji sliki.

Začnimo tam, kjer smo zadnjič končali, in čez Mozelo skočimo v Oberbillig. Tale varnostni zid daje misliti, da imajo vaščani slabe izkušnje s poplavami. Pametneje je stanovati na hribu. 🙂

Wasserliesch. Obcestne reklame za hiše, ki rastejo za panoji …

Reklama na fasadi …

Ob gradbenem materialu …

V gošči. Kaj prida se ne trudijo, saj itak vedo, da bodo vse prodali.

Hiša na Rimski cesti. Če iščeš oglase za hiše, jih opaziš, tudi če so komaj opazni. Modri kartonček na modrem oknu.

Za kontakt samo telefonska številka. Njihova spletna stran je itak slabo informativna.

Žabe na cesti. To mi sploh ni všeč. 😦

Na preži za plenom, ob cesti.

Podjetje LBS v Wasserbilligu oglašuje nove hiše v Wasserlieschu. Lokacija izgleda obetavno, gradijo na jasi na vrhu hriba. A do konca avgusta ni mogoče dobiti nobenih informacij o ceni, ker so zdaj vsi na dopustu.

Stanovanjski blok

Enostanovanjska hiša

Naslednji simpatični kraj ob Mozeli je Nittel. Luštne hiške, vse novo …

Cena je približno 1.500 EUR/m2. Vendar: nima terase, je na križišču (to je slabo) slikovite vinske ceste (to je pa dobro), po kateri se prehitro preganja mladež v bmw-jih (odpade!).

Čeprav je pano dovolj velik, na oglasu ni dovolj prostora za spletni naslov …

Schöne aussichten – sliši se v redu. Izgleda pa ne.

Izlet končamo v Nennigu. Tale hiška stane 345.000 evrov. Ni mi všeč.

Gremo čez most in se vrnemo skozi Wormeldange v Luksemburgu.

Še pogled nazaj proti Nemčiji. V baraki na levi pred mostom je bila včasih mejna kontrola.

8 komentarjev to “Iščem stanovanje v Nemčiji: ekskurzija”

  1. stojan Says:

    “Moja idealna hiška bi bila takšna kot gostišče na zgornji sliki. ”

    si pa tipično slovensko skromen

    -st0

  2. ervinator Says:

    Lahko bi bila tudi manjša. Bistvena sta terasa in razgled.
    Pomembno je vedeti, kaj hočeš … 😉

  3. wrienn Says:

    Na terasi pa bazen… 😀

  4. Aleš Says:

    Meni se zdi še bolj tipično slovensko, da si kot kaže tudi ti predstavljaš, da bi morala biti kogaršnjakoli idealna hiš(k)a skromna…

    In tudi to se mi zdi kar tipično, da se Ervinator takoj začne “opravičevati” na tak komentar.

    😉

    p.s. moja idealna hiška bi bilo stanovanje s kakimi 800 kvadrati v centru Ljubljane z lastnim izvozom na obvoznico (po možnosti tunel) in heliportom.

  5. ervinator Says:

    Aleš, nisem se opravičeval, ampak sem pojasnil. Dejansko sem že v zapisu nameraval napisat, da je hiša morda prevelika. Z dopolnilom sem tudi povedal, da na svoje ideale ne gledam kot na nekaj nedosegljivega. Menim, da je to v zapisih o tej zgodbi razvidno. O heliportu na hiši sem sanjal nekoč pri nemščini (pri Žabotki). Danes se mi zdi odveč. Wrienn pa je zadela bistvo – bazen* na terasi.

    *O tem sem že razmišljal. To ne bi smel biti zunanji bazen, ampak notranji. Upoštevajoč vse dejavnike sem se na koncu odločil za jacuzzi. 😉

  6. Aleš Says:

    jest tud (mislm jacuzzi).

    Sej opravičevanje je bila mala provokacija, ker vem, da se nisi, ampak verjetno se boš strinjal, da se Slovenci tipično začnejo opravičevat v takih situacijah. Namesto da bi zagovarjali svoje stališče in bognedaj tudi to, da si pač lahko privoščijo malo več. To seveda neizogibno sproži hudournik nevoščljivosti, obrekovanja in kajševemčesa. No, če se pa že v naprej odločiš, da te take neumnosti ne zanimajo/motijo pa sploh ni problema, ne?

  7. ervinator Says:

    Aleš, ne vem, ali je to tipično slovensko. Gotovo pa mi Stojan ne zavida, saj si lahko sam še več privošči. V bistvu je tudi on provociral na podobno noto kot ti. 🙂

  8. ervinator Says:

    Prišle so cene za stanovanja in hiše na hribu v Wasserlieschu.
    – Enostanovanjska hiša, 223 m2, zraven še klet in garaža, na ključ, stane 315.000 evrov + zemljišče.
    – Polovica dvojčka, 243 m2, zraven še klet in garaža, na ključ, stane 315.000 evrov + zemljišče.
    – Petsobno stanovanje s teraso, skupaj 225 m2, in parkirni prostor, stane 435.000 evrov.
    – Štirisobno stanovanje brez terase, 133 m2, in parkirni prostor, stane 245.000 evrov.
    – Parcela 152 m2 stane 35.000 evrov.
    – Parcela 480 m2 stane 100.000 evrov.
    – Parcela 844 m2 stane 150.000 evrov.

    Pričakoval sem nižje cene. Terasa na vrhu je pravzaprav balkonski pas okoli zgradbe, ki je širok samo 1,1 metra. Načrt mi ni všeč. Vožnje vsak dan v rovte se naveličaš … To sedaj pomeni, da ukinjam nemški načrt, in dajem možnost luksemburškemu. 🙂


Oddajte komentar

