Web Credibility

Prijatelj mi je povedal, da izgubljam spletno kredibilnost. 🙂 Da bi bilo morda bolje, politični del ločiti od preostalega. Tudi sam sem že ugotavljal, da je ločevanje z značkami prešibko in da se na isti strani prepleta preveč vsebin. Morda bi bilo bolje pisati dva spletna dnevnika, integriteto pa ohraniti z uporabo istega vzdevka. Potem na primer Španija ne bi v vrsti čakala zaradi aktualnih dogodkov na slovenski politični sceni … Bom še razmislil. 😉

27 komentarjev to “Web Credibility”

  1. sv3der Says:

    tvoj dnevnik berem bolj zaradi političnih kot pa osebnih tem 😉

  2. Αναμαρια Says:

    Jaz bi prej rekla, da izgubljaš aktualnost s filmčki brez dogodka 😉

  3. had Says:

    men je pa ravno to vsec, da se vse skupaj prepleta.. navelicas se ene, ali druge stvari, ce pa je obeh ravno prav, pa je odlicno 🙂

  4. ervinator Says:

    Razmišljal sem, da bi Mesta in pokrajine preselil drugam, na primer, joj, k SiOL-u. Ali pa bi za največje rubrike odprl nove dnevnike na WordPressu (ker je zapise preprosto prenašati). Potem sem želel poiskati, ali se da preko RSS-ja brati samo posamezno rubriko, vendar nisem našel odgovora …

    Ok, zaenkrat sedanja oblika ostaja, bom pa uvedel dodatno rubriko: Filmčki brez dogodka. Tako da mi ne bo treba vsakič opozarjati.

    Hvala za vaše odzive! 😉

  5. ermin Says:

    obdrži “brand” kot je. ker vsaka stvar nekam zadene.

  6. had Says:

    podpiram ermina 🙂

    sicer pa bi bil odziv na siolu mogoce zelo zanimiv zate 🙂 ce ne bi bil izpostavljen, bi bil odziv verjetno manjsi, kot pa je tule.. vsaj moje izkusnje so taksne..

  7. Αναμαρια Says:

    Nikarte drobiti VSNZ na več delov! Ermin & Had imata tako prav, da se pridružujem njunemu mnenju 🙂

  8. Karmen Says:

    Strinjam se z Erminom. Pišeš o tem, kar te zanima, to si ti.

  9. ervinator Says:

    Tudi meni se zdi prav to bistvo (mojega) spletnega dnevnika. Če pa me ima kdo zaradi napisanega za janšista (to je bil namreč namig tega prijatelja – vendar ne njegov očitek), pa tega ne jemljem kot svoj problem.

  10. had Says:

    haha 🙂
    a ni v koncni fazi povsem vseeno, kateri politicni opciji vsak od nas pripada.. v koncni fazi mi vedno najebemo 🙂 pa lahko se tako podpiramo “ljubljene voditelje” 🙂

  11. glodalec Says:

    Nisi janšist, ampak si alergičen na stereotipnega levičarja, ki se ti je zasidral v malih možganih. Drugače si ne morem razložit tvojih političnih preokupacij. Ampak je zanimivo vseeno.

  12. ervinator Says:

    Glodalec, če gre za stereotip, gre kvečjemu za stereotipne skrajne levičarje. 🙂

  13. glodalec Says:

    Ma saj stereotipni levičar je skrajni levičar 🙂

  14. ervinator Says:

    Glodalec, to je v tvojem, popreproščenem svetu.

  15. glodalec Says:

    Ne, tako to je na svetu. Ti in tebi podobni običajno debatirate s svojimi stereotipi, to je tudi razlog, da sesuvaš strawmane na jače.

  16. ervinator Says:

    Glodalec, debata s tabo je postala brezveze.

  17. ervinator Says:

    Še pojasnilo, kdo je v moji sliki skrajni “levičar”: kdor zagovarja nasilni prevzem oblasti, kdor zagovarja revolucijo, kdor zagovarja državljansko vojno, kdor zagovarja atentate, kdor v kakršnemkoli kontekstu glede ljudi izjavlja: “še premalo so jih pobili”, kdor opravičuje prej naštete, ipd.

  18. Saška Says:

    Tudi jaz menim, da obdrži en blog in različnost tem! Je bolj zanimivo in včasih preberem tudi kaj takšnega, kar nikoli ne bi brala, če bi bilo na ločenem blogu.

    Pa še eno lastno izkušnjo imam na to temo. Ko sem sama na ločen blog dala temo o hujšanju, se mi je zdelo zanimivo in pametno, da ne morim vse bralce z bolj žensko usmerjenimi pisarijami. Po rednem pisanju na to temo pa sedaj nekomu, ki zaide le na ta blog izpada kot da sem totalna obsedenka in da se moj ves svet vrti okrog hujšanja. Na osnovi tega sem že pridobila klub hate-erjev in kritikov moje osebnosti. Koga briga, bi lahko rekli … pa ni čisto tako …. vseeno ni lep občutek.

  19. glodalec Says:

    Res si konservativna p***a, ervinator. Kako se le počutite desničarji, ko pa večina svetovnih veleumov spada med levičarje? Je slučajno vaše besno bevskanje kompenzacija tega zgodovinskega, skoraj genetskega intelektualnega manka?

  20. Saška Says:

    Glodalec,
    zakaj takšna nestrpnost?

  21. glodalec Says:

    Kakšna nestrpnost? Vprašanje je jasno: Kako se desničarji soočate z dejstvom, da ste skozi zgodovino jasno na strani ubogih na duhu? Vrednote ameriške in francoske revolucije, dinamizem sovjetske in pogum jugoslovanske – ervinator vse to daje pod rubriko skrajnega levičarstva. Menim, da gre za izrazit primer obrekovanja progresivnih sil in nestrpnost. Zanima me, ali je vzrok temu morda medlo zavedanje, da je desničarstvo moralno diskreditirano?

  22. ervinator Says:

    Levičarstvo je zdravo. Problematični so skrajni “levičarji”.

  23. Saška Says:

    Nestrpnost sem opazila v načinu izražanja in ne v sami vsebini vprašanja. Sicer pa mi je vprašanje v drugem poskusu bistveno bolj všeč in ni nestrpno. Mnenja o tem pa itak nimam, ker mi je čisto vseeno levi ali desni, me pa vedno zmoti, ko nekateri na blogih svojega nasprotnega mnenja ne izražajo dostojanstveno in spoštljivo do drugače mislečih.

  24. glodalec Says:

    Zdi se mi, da si se malo zaplezal v slovensko domobransko kloako, ervinator. Seveda: revolucija je bila dobra stvar, črnorokcev so še premalo pobili, ban Natlačen je dobil šus v glavo, ker se je klanjal okupatorju. Tega ne govori skrajni levičar, ampak liberalni izobraženec – torej jaz. Tvoja definicija je izrazito kulturno-bojevniška, bi rekel celo kolaboracionistično črnomalharska.

  25. Αναμαρια Says:

    @ glodalec, “liberalni izobraženec” ne uporablja skrajno primitivnih izrazov kot so npr. slovenska domobranska kloaka, črnorokci, črnomalharji 🙄 Razen če ni samodeklarirani izobraženec …

  26. ervinator Says:

    Glodalec, predmet mojih očitkov so Stalin in Hitler, seveda tudi Lenin in Tito, tudi francoski rablji, prav tako sodijo v skupino skrajnežev zagovorniki idej prej naštetih, na primer Slavoj Žižek, sem sodi še množica polpismenih forumašev in dnevnikarjev, pa militantnih aktivistov na Metelkovi ne smemo pozabiti.

    Kriterij ni omejen na slovensko zgodovino, pač pa gre za univerzalne principe, kot je že prof. Tine Hribar pojasnil, pa ne razumel Milan Kučan. Na tem področju etike je svetovna avtoriteta Noam Chomsky.

    Skratka, narobe se ti zdi.

  27. Redukcija in ekspanzija mojega dnevnika « Vsaka stvar nekam zadene Says:

    […] tem uradnim obvestilom sem želel počakati do konca serije o Španiji. Kljub drugačnim predlogom sem svoj spletni dnevnik kočno le oddelil. Novi dnevnik je namenjen izključno aktualnim […]


Komentarji so zaprti.

