Frankfurtski avtomobilski sejem 2007

Na sliki: Nasveti družbeno odgovornega podjetja Daimler-Benz za učinkovito in okolju prijazno vožnjo z avtomobili

Fokus reportaže v nadaljevanju je razmišljanje o nakupu novega avtomobila. Na sejmu me torej niso posebno zanimali hitri in eksotični avtomobili, a nekaj sem jih vseeno poslikal – spada k vzdušju. 🙂

P.s.: Opisi so pod slikami, logično, saj človek pred besedilom najprej sliko pogleda.

Zadnjih pet ali še več let se mi zdi, da novejši avtomobili ne premorejo več pravega oblikovanja: vsi so videti kot plastične lupine, postavljene na poljubno podvozje. Kakovost izdelave na splošno pada, tudi pri japonskih avtomobilskih znamkah. Glede oblikovanja pozitivno odstopa le malo izjem. Ena lepših je karavanska različica peugeota 407. Žal temu ne sledi notranjost, ki je pač tipično francosko uboga, in daje vtis poceni plastike.

Peugeot 308 je bil novost na sejmu. Izgleda simpatično, vendar je premajhen.

Citroën c6 je luksuzen. Všeč mi je, da okna vlečejo dolgo linijo. Cena je 57.000 evrov seveda presega moje finančne zmožnosti. Nič hudega, pravzaprav, saj mi notranjost ni všeč. V armaturo je natlačena množica premajhnih gumbkov za upravljanje radia in kabine, merjenje hitrosti in obratov pa je računalniško izrisano (prisegam na analogne prikazovalnike).

Citroën cactus temelji na modelu c4. Kot da ni že c2 plusier dovolj ponesrečen …

Nova renault laguna daje vtis, da so jo preoblikovali pri Citroënu.

Le kaj je želel Nissan povedati s tole spako? Kdo bi vedel. So me pa prepričali, da sem najprej obiskal prav njihov razstavni prostor, saj so prvim 1.000 obiskovalcem dneva ponujali majhno nagrado. Prejel sem vratni obesek za ključe ali za priponko, ki pa je hkrati ključ usb s kapaciteto 500 MB. Ni slabo! Izpolnil sem obrazec, da želim več informacij o – avtomobilu navara. Nissanove modele slabo poznam … Že čez dva dneva me je v poštnem nabiralniku čakal debel prospekt za terenca navaro. Ampak terenca ne nameravam kupit, niti če mi ga dajo s 50 % popustom. Terencem na mestnih ulicah močno nasprotujem. Nissan je torej s slabo zastavljenim vprašanjem kar nekaj denarja stran vrgel. Če bi namreč vprašanje na obrazcu opremil s sličicami modelov ali pa kratkim opisom (oblika karoserije, cena), bi morda izbral model, o katerem bi vsaj malo razmišljal glede nakupa. Morda. 🙂

Pri Toyoti s predstavitvijo aurisa niso bili pretirano domiselni.

Honda fcx sicer ni bila novost. Iz profila je videti precej hudo, od spredaj kot kamion.

Popolnoma zatemnjena okna? Ali so ciljna skupina za tale accord pristni kmetavzarji, ali pa je njena funkcija pogrebni avto.

Pri oplu se trudijo, vendar ima še vedno kmečki imidž.

Tale ford je grd kot smrt, pardon, kot kuga.

Ford focus ni grd. Postavitev zadnjih luči pa ni pametna.

Več pozornosti kot Fordovi avtomobili in sam šov na velikem platnu sta pritegovala Fordova vidžeja.

Vsak obiskovalec, ki je šel mimo tega kitajca, je zašepetal “briljans“.

Jaguar xf

Aston martin dbs

Ferrari f430

Rolls royce phantom je primeren za obračanje po grajskem dvorišču in za počasno, razgledno vožnjo po podeželski okolici. Povsod drugod je videti kot artefakt minulega imperija.

Dodge journey so obiskovalci neprestano in z vseh strani (pokrov motorja in pet vrat) odpirali in se noter rinili. Boljše slike od tele ni bilo mogoče narediti v času pol ure. 🙂

Medklic in sporočilo za Borisa: tudi ameriške zverine so od zunaj sama plastika. 😉

Dodge caliber sxt. Poceni, 21.000 evrov.

Tudi notranjost je poceni. 😦 No, ampak to je manjši model, dodge sxt, cena je 17.000 evrov.

Navdušenje nad tole glasbeno skupino je bilo ogromno. To se vidi že po številu dvignjenih mobitelov, še pol ure po nastopu pa so se oboževalci drenjali v vrsti za njihov promocijski material. Zaradi tega je bil onemogočen vpogled v notranjost dodgea, ki sta ga reperja v nastopu pohvalila. Je bilo vredno vložiti denar v tak marketing? “Jije, jije, gou!”

Paviljon z italijanskimi avtomobili se je po marsičem razlikoval od drugih razstavljavcev. Najprej seveda po poskočnosti hostes. Ko je tale videla, da v gneči okoli fiata 500 z odprtimi vrati in pokrovom prtljažnika nimam česa slikati, je zaprla pokrov prtljažnika, ljudi malo stran odrinila in se postavila v tole pozo. Druga razlika je bila koncentracija hitrih avtomobilov, in s tem več fotografiranja. Tretja razlika je bil precej zadušljiv zrak v dvorani. 😦

Tudi tale pri alfi ghf se je voljno obračala k objektivom.

Hostese pri korejcih

Pri saabu 95 sem se vprašal, ali tale avto sploh sodi na tak sejem.

Majhni volvo s40 je poceni, brez dodatne opreme stane 21.000 evrov. Notranjost je oblikovana in opremljena funkcionalno. Diplomatski popust je mikavnih 20 %.

Do poldneva je bilo še dokaj znosno, potem pa je pri Audiju nastala neznosna gneča. Bmw in Mercedes pa imata vsak svojo dvorano.

Dvorana Bmw

Pot ogleda je strogo določena: najprej zgoraj po levi na desno, potem po stopnicah navzdol. Ob stopnicah so sedišča, v spodnjem desnem robu slike je prostor z velikim platnom za šov. Še bolj desno je izhod, pred izhodom pa dolg pult s promocijskim materialom.

Bmw X6 je bljak.

Bmw 318d, cena 30.000 evrov.

Šov pri Mercedesu. Uglajeno in veličastno.

Pozor, v filmčku ni dogodka: noben avto ne zleti s piste, nikogar ne povozi, motor ne zagori. Pri mercedesu je pač tako: “Vse deluje!” 🙂 (To geslo je avtorsko delo, ga pa poceni prodam pravemu ponudniku.)

Mercedes t

Potovalna limuzina prihodnosti, mercedes f700. Kupim!

Policijski bmw

Sejmišče je tako rekoč v centru mesta, le deset minut hoje od glavne železniške postaje. Železnica prečka sejmišče, prva postaja je točno na sredini. Ko stopiš z vlaka, si že v dvorani. Popoldne je bila gneča na prostem primerljiva z gnečo v dvoranah.

Hitra prehrana

Ameriški prigrizki (American snacks)

Sladoledi mövenpick na vsakem koraku. Cene niso bile na vseh stojnicah enake.

Zbiratelji menjajo značke.

Advertisements

7 komentarjev to “Frankfurtski avtomobilski sejem 2007”

  1. had Says:

    volvo s40 za 21k? kje 🙂 pa se dodaten popust.. hmm.. to bi pa tudi jaz imel..

    sicer pa dobra reportaza.. mogoce malce premalo hostes 👿

  2. ervinator Says:

    Takšno ceno so imeli napisano za osnovni s40, medtem ko je bil razstavljeni, z vso dodatno opremo, 42.000 evrov. S hosteso sva potem razglabljala o tem, odkje tako velika razlika. Potem sem se usedel še na zadnje sedeže, da preverim, koliko je tam prostora, in ona je takoj prisedla. 🙂

    P.s.: Imam še nekaj slik hostes, vendar sem dal prednost drugim motivom. 😉

    P.p.s.: Zadaj ni veliko prostora. 😦

  3. Αναμαρια Says:

    Pomanjkanje prostora zadaj bi ob ob testiranju prostornosti s kako luštno hosteso moral biti kvečjemu + 😆

  4. Αναμαρια Says:

    PS: Resno: strinjam se, da mora biti avtomobil ustrezno prostoren tako za potnike (dovolj visok, širok in z dovolj prostora za noge) kot za prtljago.

  5. ervinator Says:

    Pa vseeno, ker si že ravno omenila … Hostesa me je na zadnjih sedežih vprašala, ali imam dovolj prostora. Odgovoril sem, da ne, ampak jaz bom spredaj. 😉

  6. had Says:

    hmm.. se sreca, da ji nisi odgovoril, da bi bil rajsi zgoraj 🙂

  7. ervinator Says:

    Dodal sem še sliko fička, preden je vmes posegla hostesa. Hostesi je ime Mariya, govori pa nemško, angleško, špansko in rusko. 🙂


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: