Kleparski oglasi

Ta teden ali dva pišem o marketinški tematiki …

To je primer napačne uporabe humorja v tiskanih oglasih. Slike v oglasu imajo praviloma dober učinek, k zapomljivosti veliko prispeva tudi humor. Ampak slika mora biti v neposredni povezavi s sporočilom oglasa. To velja tudi za humoristične vložke. Šalo z gornje slike si sicer zapomnim, oglaševalca pa ne, ali kvečjemu kot neresnega kleparja. Po prometni nesreči si pač ne bi želel avtomobila prepustiti v popravilo nekomu, ki bi se mu zvita pločevina zdela smešna.

Učinkoviteje bi bilo, če bi klepar objavil sliko pročelja svoje delavnice ali pa skicirani zemljevid.

Schwein gehabt v tem oglasu je ponesrečena besedna igra. Oglaševalec je verjetno nekje prebral slab nasvet, da je besedna igra že sama po sebi učinkovit oglaševalski prijem. Ampak tudi besedna igra mora biti v skladu s sporočilom oglasa, ne sme biti uporabljena kot besedna igra zaradi besedne igre same (bistrumnost besedne igre ni zadostni pogoj za učinkovitost). V oglasu ne vidim smiselne povezave med tem, da povoziš prašiča in da imaš krompir oziroma srečo (fraza „Schwein haben”). Sploh pa je slika videti turobno in je že sama po sebi slaba reklama za (katerekoli) storitve.

Advertisements

2 komentarja to “Kleparski oglasi”

  1. Aleš Lisac Says:

    Ervinator, verjetno imaš v obeh primerih prav. Seveda pravo resnico ve le tisti, ki je objavil oglas, če seveda spremlja odziv …
    Sta pa oglasa zelo dobra v prvi črki AIDA formule. Moraš priznat, da si jih opazil, vzbudila sta tvojo pozornost. Tale s povoženo svinjo mi je še posebej všeč. Vzbuditi pozornost je pomembno. Pomembno je tudi, da nisi dolgočasen. Tale s svinjo ni dolgočasen 🙂
    Sicer se pa itak strinjam s tvojim komentarjem, ampak večina oglasov je in dolgočasnih in z ničemer ne pritegnejo pozornost, torej ta dva tvoja sta vsaj v nečem dobra.

  2. ervinator Says:

    Oglasa sta vsekakor vzbudila mojo pozornost, že zato, ker večina oglasov nima slik. Oglas s svinjo ni dolgočasen, me pa zaradi ne-estetskosti odvrača od morebitnega obiska pri tem Schwarzu. Za primerjavo prilagam bančniški oglas (slika) – ima sicer pomanjkljivosti v besedilnem delu, ampak slikovni del pa pohvalim. 😉


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: