Luksemburg je adijo

Eden zadnjih opravkov v tej lepi deželi je bilo zapiranje bančnega računa. Nič lažjega? Pač, v Luksemburgu je pričakovati nizko raven storitev.

O pametnih uslužbencih banke Dexia sem že pisal. Ob zapiranju računa sem ponovno – upam, da tudi zadnjič – naletel ravno na „najpametnejšega”. Postopek zapiranja računa je potekal takole:

E: Rad bi zaprl svoj bančni račun. Morebitne nove denarne prilive do konca leta mi prenakažite na drug račun.
B: To absolutno ni mogoče. Ko zaprete račun, nas nič več ne zanima.

E: Potem pa zdaj zaprite račun samo na pol, tako da ima omejeno funkcionalnost. Dokočno ga zaprite šele ob koncu leta, brez da se osebno oglasim pri vas.
B: To absolutno ni mogoče. Tega ne počnemo, je za nas preveč zapleteno.

E: Naj bo! Torej zaprite zdaj ta bedasti bančni račun!
B: Ste prepričani?

(Bankir odide v drugo pisarno in me pusti celo večnost čakati, preden mi izroči dokumente v podpis.)

E: Prosim, da spremenite moj kontaktni naslov, ker se selim!
B: To ni mogoče. Račun je zaprt, spremembe niso več mogoče.

E: Prav, vendar prosim, da mi ničesar več ne pošiljate!
B: Ah, saj vam bomo poslali le podpisane izjave …

E: Ampak jaz nočem, da namesto v moje pridejo v roke tretjih oseb!!!???

(Bankir je spačil obraz podobno kot John McCain na tem posnetku. Ni mu preostalo drugega, moral je spremeniti moj naslov za pošto.)

P.s.: Storitev zapiranja računa stane 58 50 evrov.

P.p.s.: Objavljam še nekaj slikic Luksemburga kar tako, v slovo.

Institucije Evropske unije. Stavbe od leve proti desni: izpraznjen azbestni nebotičnik Alcide de Gasperi, stolpnici A in B Evropskega parlamenta, dvojček Sodišča Evropskih skupnosti. Rjava pritlehna gmota za avtomobilsko pločevino je kompleks Evropske komisije.

Nekaj korakov stran, čez cesto, se stiska mini pašnik za ovce. Redka drevesa ne zadoščajo več za zakritje razgleda na nebotičnike.

V te skale so izdolbene kazemate.

Grund

Divji kostanj, posvečen rojstvu luksemburškega princa.

Okraski na fasadi.

Psi naj pazijo, kaj počnejo na tratah.

Smetnjaki

Javni vece

Avtobus s prikolico

Traktor

Multilingvizem

Železno kamnita umetnost

Najprej določiš željeni pritisk za pnevmatiko, potem počakaš pisk.

Bivše mejne kontrole: nemške so danes preurejene v turistične biroje, luksemburške so zanemarjene.

Pred in po večerni nevihti

12 komentarjev to “Luksemburg je adijo”

  1. Sunshine Says:

    In kam te zdaj nese pot?

  2. ervinator Says:

    Two steps forward, one step back. V Slovenijo. 😉

  3. Sunshine Says:

    Potem pa dobrodošel spet v Podalpski raj. 🙂 Morda se po dolgih letih spet kaj srečamo in podebatiramo. 😉

  4. ervinator Says:

    To pa, to! 😉

  5. pinocchio Says:

    Nice! Dobrodošel nazaj!

  6. Aleš Says:

    He, he, he. Uslužbenec je odlično odigral “End game”. Ker te itak več ne bodo videli, ti je vzel 58 evrov za nič. Vprašanje je seveda, če bi ti plačal tudi 78 ali morda 98 evrov za zapiranje računa? Morda so ti pobrali premalo evrov.
    Zakaj pa si sploh zaprl račun? Lahko bi enostavno odšel … Vem, da si večina bankirjev beli glave kaj narediti z “neaktivnimi” strankami – računi.

    p.s. Všeč mi je tisti avtomat za pumpanje gum. 🙂
    Večina bank ima problem z neaktivnimi računi.

  7. ervinator Says:

    Več razlogov je, da sem zaprl račun, bolj ali manj so povezani s splošno ravnijo storitev v Luksemburgu. To je namreč poanta tega zapisa, najavljena že v naslovu: da Luksemburg, ki svoj gospodarski razvoj temelji na finančnem sektorju, glede finančnih storitev za navadne smrtnike ni bistveno boljši od slovenskih podjetij. Morda bi moral račun pri tej banki že zdavnaj zapreti, na primer lansko leto, ko sem se nedvomno prepričal, da od banke s tako „pametnimi” uslužbenci (ta isti ni vedel, da je Slovenija v območju evra) pač ne morem veliko pričakovati. Prav nič mi ni všeč tvoj predlog, da bi me imela takšna bedasta banka še naprej na seznamu imetnikov računa. Zaščita pred krajo identitete in miren spanec pač nekaj staneta.

  8. ervinator Says:

    Tudi Belgija je adijo. V branje priporočam dnevnik bruseljske Slovenke.

  9. Martin Says:

    Nekoga sem poznal v Dexia. Je Grk. Ne poznam ga več.

  10. Martin Says:

    Ne bom trdil, ker ne vem, a nekateri (Slovenka, Francoz, Američanka) so mi rekli, da Benelux sucks. Povsod je torej lepo, a doma nas najlepše vlečejo. Sux.

  11. Voith Says:

    benelux je belgija nizozemska in luksemburg. za belgijo in luksemburg nevem, za nizozemsko pa vem da je super. precej bolj sprosceno je vseskp kot v nasi podalpski kuri. je pa res da je hrana obupna.

  12. ervinator Says:

    Podobno napravo pumpanje gum sem opazil tudi na petrolu v Povirju.


Oddajte komentar

