Kaiserslautern, zaključek operacij

Včeraj sem še enkrat, ampak zadnjič napadel Natova letala. Akcijo sem tokrat izpeljal malo po enajsti uri dopoldne, vendar presenečenje ni uspelo: Natovi bombniki niso v nizkem letu preletavali avtoceste. Visoko na nebu sem lahko opazoval le ubogo tovorno letalo, in še tega mi ni uspelo fokusirati. Tako se je končala operacija Kaiserslautern, zaključeni sta tudi operaciji Luksemburg in Nemčija.

Potovanje je potekalo brez težav. Hujših prometnih zastojev ni bilo, večina nemških dopustnikov je v brezdelje odpotovala že prej. Pravzaprav se ta vikend pričakuje prometni val v nasprotni smeri, ker se bodo že vračali z letovanja. Poslikal me je en mobilni radar s trinožnika, ni se pa se za mano zapodil policijski bmw. V radijskih poročilih so ves dan občudovali lepo vreme in napovedovali Obamov govor v Berlinu.

Koliko tovornjakov … 🙂

4 komentarji to “Kaiserslautern, zaključek operacij”

  1. Anamarija Says:

    Ali to pomeni, da zaključuješ pošiljanje razglednic s svojega vrta v domovino?

    Kakorkoli že – res je (bilo) fajn brati utrinke iz življenja “tam gori”.

  2. ervinator Says:

    Razglednic s tam gori ne bo več, bodo pa morda s kakega drugega konca mojega vrta, tudi če „samo” iz domovine. Sicer nimam teh namenov, ampak dnevnika vseeno ne zaključujem. 😉

  3. Skip Says:

    Hm, kako pa veš, da te je slikal radar, posebej če je bilo podnevi?

  4. ervinator Says:

    Ker je tudi fleš pobliskal. To ni tisti običajni radar v kvadratni škatli z režo na vrhu, ampak je bolj mobilna aparatura, merilec in fotoaparat na trinožniku, postavljena na odstavnem pasu. Že prej enkrat me je podnevi poslikal podoben radar pri Dortmundu. Tam pa so bili na ograjo montirani trije fotoaparati (z merilci in fleši), za vsak vozni pas en.


Oddajte komentar

