Elektrika je še vedno prepoceni

V času nizke tarife sem hkrati vklopil televizor, pomivalni stroj, pralni stroj in računalnik. Cena porabe in omrežnine skupaj znese manj kot 0,06 EUR/kWh (šest centov za kilovatno uro). To pomeni, da me ura uporabe vseh teh aparatov stane približno en evro. To se mi zdi nespodobno poceni. Sem za to, da se ceno elektrike obremeni z visokimi trošarinami.

P.s. Pa cene naftnih derivatov tudi. Pa še alkohol, tobak, nasičene maščobe in sladkor.

4 Responses to “Elektrika je še vedno prepoceni”

  1. Haro Says:

    ravno v tem času pa je na enem drugem blogu objava, kako bi naredili vse zastonj🙂

    maš prav ervinator

  2. lala Says:

    Zakaj pa ne bi kar dodatno še vse po vprek malo obdavčili, sej bomo prenesel, zdej bojo po celi državi SOS štacune, ni panike, namesto vlade bomo sami rešili krizo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zakon pristop????????

  3. Aleš Says:

    malo sem pogledal porabe: pomivalni stroj (Gorenjeva spletna trgovina) porabi 1,02kWh na cikel, ki traja 126 minut, torej recimo na uro pol kWh, podobno je pri pomivalnem stroju – 1 kWh, moj računalnik ima nalepko, da je njegova moč 350W, torej ne bi smel porabiti več, TV (117 cm LCD) ima pa nalepko 238W. Torej vse skupaj komaj nekaj čez 2 kWh. Ne vem, kako si jih ti naračunal kar 15?

    Če bi držala tvoja predpostavka, bi samo eno pranje na dam v pomivalcu in pralnem plus ena ura na dan TV in računalnika (kar je vsaj zame nekajkrat prenizka ocena) pomenilo račun 30 EUR na mesec ali več, saj tako pomivalec kot pralni običajno pereta več kot eno uro. Kje pa je še hladilnik, pečica, štedilnik, skrinja, luči, klima, mogoče gretje….In kje je še visoka tarifa?

    Skratka – po moje je elektrika še precej cenejša, kot si ocenil.

  4. ervinator Says:

    Nisem jih naračunal, ampak sem jih izmeril.😉 Seveda, pri naštevanju bi moral navesti vsaj še hladilnik. Ponovljena meritev je pokazala vrednost 3,9 kWh. Na koncu sem znesek za plačilo zaokrožil krepko navzgor. Skratka, elektrika je res prepoceni.😕


Leave a Reply

