Feliks se vrača

Pred nekaj leti je s polic slovenskih trgovcev izginila mačja hrana Feliks. Ni je bilo več niti v Sparu niti v Mercatorju. V Tušu je že prej sploh niso prodajali.

Slovenski zastopnik za mačjo hrano Feliks me je takrat prisilil, da sem pričel pločevinke feliksa tovoriti iz Nemčije. Na moje veliko presenečenje je bila cena v Nemčiji celo trikrat nižja kot v Sloveniji; v Sloveniji so takrat prodajali le 200-gramsko pakiranje.

Slovenske mačke, ki obožujejo feliksa, je zdaj prišla rešit trgovska veriga Müller. V slovenskih müllerjih prodajajo 400-gramske felikse po isti ceni kot v Nemčiji.

Bravo, Müller! 🙂

4 komentarji to “Feliks se vrača”

  1. Sunshine Says:

    Sorry, old news. 🙂 Muller prodaja Felixa že celo večnost. Vem iz prve roke, ker je naša izbirčna mačka precej mahnjena na konzerve in vrečke Felix. 😉

  2. ervinator Says:

    A tako? Jaz sem nekoč, ob prvem obisku slovenskega Müllerja dobil občutek, da je pri njih vse dražje kot drugod. Ponovno sem ga odkril šele po prihodu iz Nemčije. 😕

    P.s.: V Nemčiji so bile te konzerve pogosto še za tretjino cenejše – itak imajo skoraj vedno neke akcije. 🙂

  3. ervinator Says:

    Tvegam, da spet sporočam old news, vendar moram še enkrat pohvaliti Müller. Če se torej ne motim, lahko v Sloveniji le v Müllerjevih prodajalnah kupim britvice gillete v pakiranju po 12 (in so kakopak najcenejše). Predvsem pa edini v Sloveniji prodajajo deodorant znamke Bac (Schwarzkopf & Henkel).

  4. Sunshine Says:

    :mrgreen: Na to dvoje se pa ne spoznam. 😉 Vem samo, da mi je Muller super. Tudi moj deodorant že 10 let prihaja le od tam, ker ga drugje nimajo. Pa nazadnje sem odkrila en cel kup Kinderjevih izdelkov, ki jih ni za dobiti nikjer drugje (happy hippote pakirane po 5, samostojno pakirane kinder bueno palčke v škatlici, isto za kinder mlečno čokolado…). 🙂


Oddajte komentar

