Kolesarska steza po ljubljansko

Marsikaj sem že videl v evropskih mestih, ampak česa tako neumnega in kolesarjem nevarnega pa še nikjer drugje. Stebrički, ki naj bi kolesarjem in pešcem izborili prostor v prometu, so v resnici smrtno nevarna ovira za kolesarje.

Janković v Srbijo!

Advertisements

16 komentarjev to “Kolesarska steza po ljubljansko”

  1. ermin Says:

    čeprav lahko razumem tvojo jezo in srd, ter tudi sam opažam kje vse zokijeva ekipa dela kažin, ne vidim nikakršnega razloga za nacionalističen zaključek.

  2. ervinator Says:

    Imaš popolnoma prav. Želel sem pravzaprav vključiti tole sliko v enega od zapisov, a je ostalo le pri besedilu grafita. Srbom oziroma Srbiji pa nikakor ne privoščim česa slabega. 😕

  3. emetadindon Says:

    Morda sem po duši malo blond (se opravičujem blondinkam, samo karikiram), zato mi prosim razloži, zakaj natančno je to smrtno nevarno. V živo jih nisem videla.

  4. ervinator Says:

    Zato ker se bo zelo verjetno kdo grdo zaletel v te količke.
    Ti količke precej zožijo stezo, vendar pa niso varnostno označeni (srebrna barva se zliva s sivim ozadjem). Zelo težko je voziti vštric, poleg tega srečuješ še kolesarje iz nasprotne smeri. Če bi imela ljubljanska oblast kaj smisla za prometno varnost, česa tako neumnega ne bi tolerirala več kot tri dni.

  5. Andrej Says:

    Tudi mene je teh količkov kar strah. V Nemčiji sem za podobne namene videl kvečjemu take nizke ograjice, ki so visoke okoli 20cm in imajo obliko loka, tako da z nobene strani ni preveč ostra.

    Po mojem je samo vprašanje časa, kdaj se bo zgodila huda nesreča. Ni nujno, da kot kolesar narediš kaj narobe – dovolj je, da pred tebe stopi pešec ali te na izvozu z dvorišča izsili avto, in že izgubiš kontrolo nad vožnjo. Potem bodo pa spet za stotisoče evrov po celem mestu žagali količke.

  6. Blitz Says:

    Žal je tako, da imajo mnogi slovenski vozniki v glavi blokado, ki ji lahko pariramo le z blokado na pločniku / kolesarski stezi.

    V bistvu so stebrički demonstracija nepravne države

  7. ervinator Says:

    Še zdaleč ni to edini način. To je v resnici eden najslabših možnih načinov, saj nevarnost še povečuje. Takšno „pariranje” je kratkovidno, in sporoča škodljivo sugestijo za agresijo voznikov na pločnikih, kjer ni stebričkov.

  8. Blitz Says:

    hehe, morda veš kaj o podjetju, ki trži tele stebričke? 😉

    Se strinjam, gre za katastrofalno rešitev. Ampak saj se naši oblastniki itak vedno vedejo, kot da še niso bili v nobenem zahodno- ali severnoevropskem mestu.

  9. ervinator Says:

    Jasmina, hvala za tale video! Videl sem seveda že marsikaj hujšega, na primer v južni Italiji, da o Grčiji sploh ne govorimo. Ampak neumnost Jankovićevih stebričkov presega vse – ker povzročijo ravno nasprotno od svojega domnevnega namena.

  10. Andrej Says:

    Danes so se o količkih razpisali v Financah

    http://www.finance.si/247947

  11. ervinator Says:

    Hvala za povezavo! 😉

    Mnogim ljubljanskim kolesarjem se količki, ki naj bi jih branili pred napačno parkiranimi avtomobili, zdijo nevarni …

  12. Andrej Says:

    Še to: slišal sem, da obstajajo mesta, kjer z otroško prikolico sploh ne moreš več peljati po kolesarski stezi, ker so prehodi na križišču preozki. Sam sicer tovrstnih izkušenj še nimam ;-).

  13. pijanec Says:

    Ah, tipična slovenska predpostavka, da so ljudje neumni in se bomo vsevprek pobijali. Tako kot ptiči na Volovji rebri. Po mnenju Slovencev je potrebno popolnoma vsak delček življenja človeka urediti z ne vem kakimi predpisi in oblazinjenimi rešitvami, ker je človek po svoji naravni neumen.

    Iz istega razloga pri nas še vedno obravnavamo kolesarje kot pešce in jim gradimo kolesarske steze na pločnikih. Ker so baje na cesti ogroženi, v kolikor bi bili na istem nivoju s cesto. Pa tudi čez krožišča jih je potrebno voditi popolnoma ločeno. Začuda pa so lahko kolesarji varni povsod drugje po Evropi, pa tudi na Hrvaškem so vse kolesarske kar del vozišča.

  14. ervinator Says:

    Ni dovolj, če se problemu postavimo po robu s predpisi. Te predpise bi bilo treba tudi izvajati. To pa je največji problem Slovenije: šibko delovanje pravne države.

    Kar se tiče kolesarjev. Seveda niso obravnavani enako kot pešci, saj je vožnja po pločniku prekršek. Prav tako ni res, da so kolesarske steze povsod po Evropi del vozišča. V kolesarsko razvitih državah so asfaltirane kolesarske steze speljane neodvisno od pločnikov in vozišč, zgradijo celo ločena kolesarska omrežja. Če pa postavimo kolesarje na vozišče, bi se morali zgledovati po Københavnu, kjer imajo kolesarji svoj prometni pas.

  15. ervinator Says:

    Prometna varnost po ljubljansko

    Odgovor župana zaskrbljenemu stanovalcu glede nevarnega prehoda za kolesarje na novem, 16 milijonov vrednem „Fabianijevem mostu” (vir: Pisma bralcev v Delu, via Požareport):

    Pa naj pade in se ubije! (…) Saj se tudi doma lahko ubijete!


Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: