Лесковачки ћевапчићи

Izraz leskovački ćevapčići je sinonim za najboljše čevapčiče na svetu (namesto na svetu beri: v Srbiji), podobno kot je prekmurska gibanica najboljša gibanica – boljša je od belokranjske gibanice … Dubočica je nekdanje ime za mesto Leskovac, in čevapčiči v ljubljanski gostilni Dubočica (podjetje Portal & M d.o.o.) so najboljši v Ljubljani (beri: v Sloveniji). Občasno razočara le postrežba. Pač, imajo druge navade, težko jim je dopovedati …

E: Jaz bom porcijo leskovačkih čevapčičev, pa malo več ajvarja bi prosil.
S: V redu, seveda.
E: Mislim – več ajvarja, kot ga je običajno v porciji.
S: Aha.

Prinese brez ajvarja …

E: Oprostite, jaz sem naročil več ajvarja, ne pa brez!
S: Ajvarja je zmanjkalo.
E: Ampak, ali ni ajvar ena osnovnih stvari za k čevapčičem – kako ga lahko zmanjka!?
S: Žal mi je, opravičujem se!

11 komentarjev to “Лесковачки ћевапчићи”

  1. Sunshine Says:

    Mi smo tja hodili dolga leta za vsako praznovanje; rojstni dnevi, obletnice, spričevala, valeta itd. Potem je Momo (lastnik) zadevo za nekaj časa prepustil drugim in je bila tam gostilna Una. V tistem času smo presedlali v Portala, kamor zahajamo še danes. In če mene vprašaš imajo TAM najboljše čevapčiče na svetu, za povrh vsega pa še najboljšo šopsko solato na svetu (pa tudi prebranac je odličen). 😉

  2. Saška Says:

    Jaz pa na Čada prisegam. No, priznam da čevapčičev ravno ne obožujem, naročim si raje piščančje medaljone na žaru in kajmak v posebni porciji. Me pa tja vleče krasen vrt in dobra postrežba.

  3. wrienn Says:

    Danes je očitno dan čevapov. Jedla sem jih že za zajtrk, ob 11h zjutraj, pa mi jih res ne bi bilo treba (tolk o hujšanju). Drugače pa Momo, Čad, Jovo, Dubočica, Una… povsod so mi dobri. V Dubočici (Uni) so pa res štorasti. Vedno je kaj narobe. Na moj blog bom dala recept za maso, ki sem ga dobila pred kratkim.

  4. Čevapi « Vse, kar me zanima Says:

    […] 28 May 2007 Čevapi Posted by wrienn under Hrana in pijača  K dnevu čevapov dodajam še recept za […]

  5. Val Says:

    Te gostilne ne poznam, bi pa podobno kot Saša pohvalila Čad-a (jao jaz pa Saša sva si že mal preveč podobne:))) Hvalabogu, da ona ne obožuje čevapčičev, ker jaz pa jih in pleskavico…poleti ne mine teden brez teh dobrot:)

  6. Sunshine Says:

    Tudi jaz sem slišala mnogo pohval o Čadu, a vsi ljudje ki sem jih “zvlekla” v Portala so popolnoma spontano pozabili, da je Čad sploh kdaj obstajal. 😛

  7. justjakc Says:

    Tudi jaz nepoznam gostilne, vendar če so ˝čevapi˝ tko dobri…uf…Sigurno se bom kmalu oglasil v tej gostilni…:D

  8. ervinator Says:

    Dober tek želim ob dnevu ali dnevih čevapov! 😉

  9. Aleš Says:

    Portal je zakon, samo ne priporočam organizacije poroke ali kej druzga večjega v juliju (“klima”? nema problema…). No, sem pa dobil takrat vsaj pljeskavico, ker je tizga kar je blo naročen (dunajc in podobno) zmanjkal :)))

  10. napo Says:

    če svet omejiš na srbijo, potem so momotovi v dubočici/portalu mogoče res najboljši … seveda pa svet, mož’ mislit’?!, ni omejen na srbijo … zato so najboljši čevapi na svetu doma v sarajevu … v ljubljani pa v štepanjcu … deset u pola, njam!

  11. ervinator Says:

    Bosanska kuhinja sicer ni povsem po mojem okusu, napol kuhano napol pečeno meso mi nekako ne tekne. Pri čevapčičih tega problema ni. V Sarajevu sem jih s slastjo hrustal. Čevapčiči pri Muji Mehiću s.p. (Deset v pol) niso slabi, niso pa za dol pasti. Poleg tega se mi zdi, da so to sploh najmanjši čevapčiči, kar sem jih kdajkoli jedel. Da ne bi lačen odšel od mize, sem pomazal še zeljanico. Škoda, da nimajo krompirače – glede na to, da smo Slovenci narod krompirja. No, tudi zeljanica ni na nivoju sarajevske: testo je bilo trdo, brez pravega okusa in polito z nekim jogurtom. V Harambaši pri Arhitekturi je (bila?) hrana bistveno bolj okusna.


Komentiraj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.